بخش دونفره بازی Call of Duty: Warzone

آپدیت بخش دونفره بازی Call of Duty: Warzone منتشر شد  

بخش دونفره بازی Call of Duty: Warzone – کال آف دیوتی: وار زون سرانجام به آن اضافه شد. شما حالا می‌توانید در تیم‌های دونفره به رقابت بپردازید.

در حالی که در آستانه آغاز فصل چهارم بازی Call of Duty: Warzone هستیم، شرکت اکتیویژن بخش دونفره را به آن اضافه کرد تا به یکی دیگر از خواسته‌های طرفداران پاسخ مثبت دهد.

آپدیت بخش دونفره بازی Call of Duty: Warzone هم‌اکنون در دسترس

طرفداران در چند مدت اخیر بارها از شرکت اکتیویژن خواسته بودند تا بخش دونفره را به بازی اضافه کند. خوشبختانه این اتفاق حالا رخ داده است. شما از این پس می‌توانید با یکی از دوستانتان، با 74 تیم دونفره دیگر رقابت کنید. تا پیش از این، تنها بخش‌های تک نفره و سه نفره در دسترس طرفداران قرار داشت.

طرفدارانی که این بخش را تجربه کرده‌اند، به این نکته اشاره داشته‌اند که ریتم و سرعت بازی، بیشتر به بخش تک نفره نزدیک است تا مبارزات شلوغ بخش سه نفره. البته این بدین معنا نیست که با هیجان کمتری رو به رو هستید، بلکه به تاکتیک و استراتژی‌های بهتری برای موفقیت نیاز خواهید داشت و باید هوشیارتر باشید.

بخش دونفره بازی Call of Duty: Warzone

فصل سوم بازی به زودی به پایان می‌رسد و فصل چهارم قرار است از 3 ژوئن (چهارشنبه 14 خرداد) آغاز می‌شود. ما تا اینجا می‌دانیم که کاپیتان پرایس در این فصل حضور خواهد داشت و می‌توانید نقش او را بر عهده بگیرید. جزئیات بیشتر با فصل جدید به زودی منتشر می‌شود.

در حالی که نسخه جدید مجموعه کال آف دیوتی (احتمالا بلک آپس 5) به دلیل شیوع کرونا ویروس با تاخیر مواجه شده و باعث ناامیدی طرفداران شده است اما وار زون توانسته جایگزین خوبی برای آن باشد و با به روز رسانی‌های متعدد اکتیویژن، به نظر نمی‌رسد این بازی پرطرفدار، تکراری شود.

بازی Call of Duty: Warzone هم‌اکنون به صورت رایگان بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد. این اثر از قابلیت بازی بین کنسولی (کراس پلی) نیز بهره می‌برد و شما بر روی پلی استیشن یا ایکس باکس خود، می‌توانید با دوستانتان بر روی رایانه‌های شخصی، به بازی بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*