کال آف دیوتی موبایل , پابجی موبایل

مقایسه ویدیویی بازی های کال آف دیوتی موبایل و پابجی موبایل

در این ویدیو می‌خواهیم دو بازی شوتینگ و بتل رویال محبوب برای گوشی های هوشمند یعنی کال آف دیوتی موبایل – Call of Duty Mobile و پابجی موبایل – PUBG Mobile را با هم مقایسه کنیم.

این روزها بازی های شوتینگ یا تیراندازی و بتل رویال محبوبیت بسیار زیادی بین گیمرها پیدا کرده‌اند. بتل رویال به سبکی از بازی‌ها گفته می‌شود که در آن گیمرها در یک نقشه باید با یکدیگر بجنگند و آخرین بازمانده به عنوان برنده شناخته می‌شود. از جمله بازی‌های محبوبی که در این سبک عرضه شده‌اند می‌توان به فورتنایت و پابجی اشاره کرد.

معرفی پابجی و کال آف دیوتی

پابجی موبایل یا PlayerUnknown’s BattleGrounds یک بازی جذاب در سبک اکشن و بقا از استودیوی بازی سازی Tencent Games است که برای سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و میلیون‌ها بار توسط کاربران گوشی های هوشمند دانلود شده است. گرافیک عالی، بازی کردن صد بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتری، وجود سلاح‌های متنوع، امکان استفاده از وسایل نقلیه مختلف، جلوه‌های صوتی عالی، امکان تشکیل تیم با دوستان و گیم پلی جذاب از جمله ویژگی‌هایی است که باعث شده پابجی موبایل به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند.

در مقابل، بازی کال آف دیوتی موبایل را داریم که نسبت به پابجی، تازه‌واردتر است. اکتیویژن با ساخت این بازی، شور و هیجان همیشگی کال آف دیوتی را به گوشی های هوشمند شما آورده و این بازی خیلی زود توانست به یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های موبایلی تبدیل شود. سبک بازی شباهت زیادی با پابجی موبایل دارد، اما گیم پلی آن سریع‌تر و گرافیک آن بهتر و زیباتر است. در مقابل، پابجی لباس‌ها و نقشه‌های بیشتری دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مقایسه کامل و بخش به بخش دو بازی بتل رویال و شوتینگ محبوب یعنی PUBG و Call of Duty را در گجت تی وی مشاهده کنید. شما کدامیک از این دو بازی را انتخاب می‌کنید و کدام ویژگی آنها مورد علاقه شما است؟

ویدیوی مقایسه کال آف دیوتی موبایل و پابجی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. مدیریت محترم سایت میشه یه اموزش برای فعال کردن مکس گرافیک کال اف دیوتی روی تمامی گوشیها بزارید ؟خیلی از اموزشها که در یوتیوب دیدم کاربردی نبودن و کلی از نرمافزارها gfx کار نمیکنن . اگه امکانش هست یه اموزش در این رابطه بزارید
    من توهیچ سایت فارسی زبانی ندیدم گذاشته باشن

  2. هر دوتا معرکن ولی کال آف راحت تره

  3. مقایسه کردن اینا افتضاحه اصن پابجی خیلی مصنوعی و بچگونه با نظر میرسه

  4. پابجی فقط از گرافیک کالاف خوشم نمیاد

  5. من هردو و بازی کردم ولی کالاف چیزی دیگه ایه

  6. پابجی خیلی قوی تره ولی خب متاسفانه دراز چیتر

  7. فقط پابجی😍⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦😍😍😍

  8. ب نظر من کال اف دیوتی بهتره هم سریعتر میتونی لوت کنی و هم سریعتر وارد نبرد میشی هم کنترل و نشانه گیری خیلی روانتر هستش.پابجی ولی خیلی طول میکشه واسه لوت کردن باید زیاد وقت بزاری هم زیادی بزرگه مپش واسه همون خیلی سخت پلیر گیرمیاد خلوت میشه.و هم زنده کردن هم تیمی ها در کال اف دیوتی راحتتره فقط کافیه پلاکش برداری.ولی در پابجی هم باید کارتش برداری بعد بری یه جایی ک انتن باشه اونم اگ شانس بیاری داخل زون باشه