شرایط پیش فروش سایپا

شرایط پیش فروش سایپا با تحویل یک ساله در خرداد 99

شرایط پیش فروش سایپا با تحویل یک ساله در خرداد 99 اعلام شد. این طرح فروش محصولات سایپا از روز یکشنبه 18 خرداد 99 آغاز خواهد شد.

شرکت سایپا با هدف فراهم آوردن شرایط برابر برای ثبت نام خودرو توسط تمام متقاضیان قصد دارد شرایط جدید پیش فروش یکساله محصولات خود را آغاز کند. در ادامه جزئیات شرایط پیش فروش سایپا با تحویل یک ساله را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شرایط پیش فروش سایپا با تحویل یک ساله

تاریخ و چگونگی ثبت نام:

تمامی مشتریان محصولات سایپا می‌توانند به مدت 3 روز از ساعت 14 روز یکشنبه 18 خرداد 99 تا 20 خرداد 99 با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی اینترنت Saipa.iranecar.com مراحل ثبت نام و انتخاب خودرو را انجام دهند. گفتنی است در این فرایند مشتریان می‌بایست اطلاعات شخصی خود را وارد کنند تا به آنها کد کاربری و رمز عبور به سایت داده شود.

نکته: آن دسته از مشتریانی که پیش از این برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده سایپا مراحل ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور را انجام داده‌اند نیز باید با مراجعه مجدد به سایت فروش اینترنتی سایپا مراحل انتخاب خودرو را انجام دهند.

شرایط عمومی مشتریان در روش پیش فروش یکساله:

  1. در این طرح فروش محدودیت کد ملی وجود دارد و به ازای هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو به مشتری ارائه می‌شود.
  2. مشتریان باید دارای حداقل سن خرید خودرو یعنی 18 سال سن باشند و باید گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم را ارائه دهند.
  3. در این طرح فروش امکان صلح یا همان خرید انصرافی و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود نخواهد داشت.
  4. آن دسته از مشتریانی که طی 36 ماه اخیر در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ثبت نام و صدور فاکتور داشته‌اند، اجازه ثبت نام ندارند.
  5. اگر مشتریان از پلاک انتظامی فعال برخوردار باشند یا گواهینامه رانندگی نداشته باشند و مراحل ثبت نام را انجام دهند، به مدت 3 سال از ثبت نام در بخشنامه‌های فروش ایران خودرو و سایپا محروم خواهند شد.
  6. متقاضیان باید شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبایی را در مراحل ثبت نام ثبت کنند که در ادامه از آن برای پرداخت وجوه استفاده خواهند کرد. در صورت درج اطلاعات اشتباه، مشتری مسئولیت آن را بر عهده خواهد داشت.
  7. شماره تلفن همراهی که ثبت می‌شود باید به مشتری تعلق داشته باشد.
  8. کد پستی مشتری ثبت نام کننده با کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید به یک استان مربوط باشد. پس از انتخاب کد نمایندگی امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود ندارد.
  9. اگر مشتری با گذشت حداکثر 3 ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال می‌شود. همچنین برای مراجعه به نمایندگی‌ها پیمایش حداقل 1000 کیلومتر الزامی است.
  10. مشتریان حقوقی اجازه ثبت نام ندارند.
  11. سود مشارکت و سود انصراف در روش پیش فروش یکساله وجود ندارد.
  12. اگر مشتری این بخشنامه فروش در قرعه کشی 17 خرداد و 18 خرداد طرح‌های فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا انتخاب شود، اجازه ثبت نام در این طرح فروش را ندارد.
  13. اگر در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود که اطلاعات وارد شده مشتری اشتباه بوده یا شرایط بخشنامه را نقض کرده باشند، ثبت نام مشتری باطل خواهد شد.

شرایط اختصاصی روش‌های پیش فروش یکساله

  1. این طرح پیش فروش با قیمت غیر قطعی انجام می‌شود و تا قبل از اعلام اسامی منتخب در قرعه کشی از مشتریان مبلغی به عنوان پیش دریافت اخذ نخواهد شد.
  2. ظرفیت این طرح فروش طبق برنامه تولید شرکت سایپا است.
  3. اگر ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای محصولات تحویلی در این طرح انجام شود، پس از این که ثبت نام اولیه پایان یافت و پس از صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو برای انتخاب مشتریان نهایی و اولویت‌بندی زمان تحویل خودرو بر اساس شرایط ابلاغی از کمیته خودرو انجام خواهد شد.
  4. لیست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف مدت 3 روز پس از پایان قرعه کشی اعلام می‌شود.
  5. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، انتخاب شدگان باید ظرف مدت 48 ساعت، وجه پیش پرداخت قیمت خودرو را به شکل علی‌الحساب واریز کنند. همچنین در این مدت باید نوع و مدل خودرو و زمان تحویل که در بخشنامه آینده اعلام می‌شود را انتخاب نمایند.
  6. اگر در مدت زمان اعلام شده تکمیل وجه انجام نشود، امتیاز ثبت نام متقاضی انتخاب شده در قرعه کشی باطل خواهد شد.
  7. در روش‌های پیش فروش، قیمت نهایی محصولات به قیمت روز شرکت خواهد بود و طبق قیمت زمان تحویل درج شده در قرارداد متقاضیان محاسبه می‌شود.
  8. مابه‌التفاوت قیمت خودرو در زمان ارسال دعوتنامه و قیمت روز شرکت از مشتریان دریافت می‌شود.
  9. رنگ خودرو طبق رنگ‌های قابل عرضه پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه توسط مشتری انتخاب می‌شود.
  10. پس از امضای قرارداد فی‌مابین با مشتری، اگر طبق ضرورت یا الزامات قانونی و یا رعایت استانداردهای اجباری، شرکت سایپا مجبور شود تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) روی خودرو نصب کند یا روی قطعات تغییراتی را انجام دهد، علاوه بر این که این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود، دعوتنامه تکمیل وجه طبق ضوابط و آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو صادر خواهد شد.
  11. مشتریان می‌توانند به صورت اختیاری برای خودرو ثبت نامی خود بسته گارانتی بدنه پایه را انتخاب کنند در صورت انتخاب این بسته مبلغ آن در زمان پرداخت مابه‌التفاوت از مشتریان دریافت خواهد شد.
  12. اگر شرکت سایپا برای تحویل خودرو با تاخیر مواجه شود، خسارت تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری فقط به شرط تکمیل وجه قرار داد طبق شرایط بخشنامه از زمان تاریخ تحویل درج شده در قرارداد تا زمان تحویل خودرو به صورت روزشمار (12 درصد سالیانه) پرداخت خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظر خوب میرسه