تبلت ارزان هواوی مدیاپد C3

جزئیاتی از تبلت ارزان هواوی مدیاپد C3 به بیرون درز پیدا کرد

جزئیاتی از تبلت ارزان هواوی مدیاپد C3 منتشر شده است. علاوه بر این، تصاویری از MediaPad C3 نیز منتشر شده که به شباهت آن با تبلت مدیاپد تی 8 اشاره دارد.

آنطور که از تصاویر و جزئیات به بیرون درز پیدا کرده مشخص است، ظاهراً یک تبلت ارزان قیمت از سوی هواوی به نام هواوی مدیاپد C3 به زودی معرفی خواهد شد. از طراحی گرفته تا مشخصات فنی، تبلت مدیاپد سی 3 شبیه به تبلت مدیاپد تی 8 است که در بازار چین عرضه می‌شود. این دیوایس به یک نمایشگر 8 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 تجهیز شده است. در جلو یک دوربین سلف 2 مگاپیکسلی حضور دارد،‌ در حالی که روی قاب پشتی آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی را می‌توان یافت.

تبلت ارزان قیمت هواوی از پردازنده مدیاتک MT8768 قدرت می‌گیرد که با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. یک باتری 5،100 میلی‌آمپر ساعتی که با درگاه microUSB شارژ می‌شود نیز، وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را بر عهده کرد. از نظر نرم افزاری نیز ما انتظار رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 را در رأس بخش نرم افزاری این تبلت داریم. بلوتوث 5.0 و وای فای دوال بند نیز از دیگر امکانات Huawei MediaPad C3 هستند.

قیمت تبلت هواوی مدیاپد C3

قیمت تبلت اقتصادی آینده‌ی هواوی، چیزی در حدود 210 دلار خواهد بود. بدیهیست که این دیوایس نیز همانند دیگر محصولات اندرویدی هواوی، فاقد سرویس‌های موبایلی گوگل هستند. در هر صورت، C3 با این قیمت رقابت را برای هر تبلت اندرویدی سخت می‌کند.