سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس

گوشی گلکسی نوت 20 پلاس برخلاف نوت 20 با نمایشگر آبشاری عرضه می‌شود

به تازگی قاب‌هایی برای گوشی گلکسی نوت 20 پلاس و گلکسی نوت 20 در سایت علی بابا برای فروش گذاشته شده‌اند که اطلاعاتی از گوشی‌های آینده سری گلکسی نوت سامسونگ فاش می‌کنند.

تعدادی از فروشندگان فروشگاه اینترنتی علی بابا، قاب‌های گوشی گلکسی نوت 20 پلاس و گلکسی نوت 20 سامسونگ را پیش از معرفی گوشی، برای فروش قرار داده‌اند. فروشندگان برای نمایش محصول خود، طرح‌هایی از Galaxy Note 20 Plus و Galaxy Note 20 را منتشر کرده‌اند. تصاویر قرارگرفته در سایت علی بابا اطلاعاتی از طراحی این گوشی‌ها فاش کرده است.

گوشی گلکسی نوت 20 پلاس

طراحی گلکسی نوت 20 پلاس

در تصاویر منتشر شده از قاب‌های نسل آینده گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ، طراحی جلوی دستگاه غیر واقعی است. اما اینطور که به نظر می‌رسد پشت دستگاه و اطراف آن احتمالا مشابه نسخه نهایی است. در تصاویری که از قاب گوشی گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شده، لبه‌های سمت چپ و راست قاب دستگاه ارتفاع کمتری نسبت به کناره‌های بالا و پایین دارند. به همین دلیل نوت 20 پلاس دارای نمایشگر با لبه‌های خمیده یا آبشاری خواهد بود. همچنین قاب گوشی مقداری از لبه‌های بالا و پایین دستگاه را می‌پوشاند تا گوشی در جای خود محکم باشد.

محل قرارگیری دکمه‌ها و پورت های Note 20 هم مشابه گوشی‌های سری گلکسی اس 20 است. در سمت راست دستگاه دکمه‌های پاور و ولوم صدا قرار دارند. پایین گوشی هم محل قرارگیری قلم، پورت USB-C، میکروفون و اسپیکر است.

طراحی گلکسی نوت 20

گوشی نوت 20 سامسونگ برخلاف نسخه پلاس دارای نمایشگر تخت خواهد بود. در تصاویر منتشر شده از قاب گوشی Galaxy Note 20، ارتفاع لبه‌های سمت چپ و راست قاب با ارتفاع کناره‌های بالا و پایین دستگاه برابر است. تصاویر منتشر شده تا حد زیادی با رندرهای گوشی‌های سری نوت 20، که قبلا منتشر شده بود مطابقت دارد. اگر سامسونگ واقعا نوت 20 را با نمایشگر تخت عرضه کند، برای اولین بار از زمان عرضه گلکسی اس 8 است که شاهد گوشی پرچمداری از سامسونگ بدون نمایشگر آبشاری خواهیم بود.

گوشی گلکسی نوت 20 پرو

در زیر قاب گوشی نوت 20 هم شکاف‌هایی برای قلم S-Pen، پورت USB-C، اسپیکر و میکروفون دیده می‌شود. در قسمت بالایی قاب هر دو گوشی سوراخ کوچکی برای میکروفون دوم دستگاه قرار دارد. بر روی تصاویری که از قاب دو گوشی منتشر شده است، بریدگی مستطیل شکلی وجود دارد که محل قرارگیری دوربین‌ها است. البته تصاویری که از نحوه چینش و لنزها منتشر شده احتمالا واقعی نیستند. اما با این وجود تصاویر منتشر شده همانند رندرهایی که مدتی قبل فاش شدند، تایید می‌کنند که Galaxy Note 20 Plus دارای دوربین پریسکوپ خواهد بود.