سونی اکسپریا 1 مارک 2

بررسی ویدیویی سونی اکسپریا 1 مارک 2 ، جدیدترین گوشی پرچمدار Sony

سونی اکسپریا 1 مارک 2 – Sony Xperia 1 Mark II جدیدترین گوشی پرچمدار این برند ژاپنی است که با مشخصات قدرتمند و پشتیبانی از شبکه 5G به بازار عرضه می‌شود.

شرکت ژاپنی سونی قصد داشت در کنگره جهانی موبایل یا همان نمایشگاه MWC 2020 محصولات جدیدی را معرفی کند، اما با توجه به لغو این رویداد مهم به دلیل شیوع ویروس کرونا، سونی مدتی پیش در یک کنفرانس آنلاین از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. اکسپریا 1 در سال گذشته معرفی شده بود و امسال، سونی نسخه دوم این گوشی بالارده را با نام اکسپریا 1 مارک 2 به بازار عرضه می‌کند. این گوشی، اولین موبایل سونی در اروپا است که از شبکه 5G مبتنی بر امواج زیر 6 گیگاهرتز هم بهره می‌برد.

بدنه شیشه‌ای، نمایشگر 6.5 اینچی OLED با وضوح 3840 در 1644 پیکسل و پوشش گوریلا گلس 6، سیستم عامل اندروید 10، تراشه اسنپدراگون 865، پردازشگر گرافیکی Adreno 650، هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، بلوتوث 5.1، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 21 واتی و شارژ بی سیم 11 واتی از جمله ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند.

سونی برای اکسپریا 1 مارک II در رابطه با قابلیت‌های عکاسی مانور ویژه‌ای داده و اعلام کرده این گوشی به برخی از قابلیت‌های دوربین‌های عکاسی سری آلفای سونی مجهز شده است. این موبایل پرچمدار دارای دوربین چهارگانه شامل لنزهای 12 مگاپیکسلی واید، 12 مگاپیکسل تله فوتو، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر تشخیص عمق میدان 0.3 مگاپیکسلی است. در جلو نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی گوشی سونی اکسپریا وان مارک 2 را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌ها، مشخصات، قابلیت‌ها و امکانات این گوشی پرچمدار بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی سونی اکسپریا 1 مارک 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. عاشق سونی بودم مجنون این مارک 2 شدم مخصوص انجا که فیلمبرداری 4k 60f فیلمبرداری میکرد. با کمک اون میشه شاخ کلیپهای سینمایی شد. یا میشه یه چیزیو تبلیغ کرد عجب مغزی داره سونی.

  2. فوق العاده اس این گوشی رو دستش تا حالا ساخته نشده تو کیفیت.

  3. یعنی سونی گند زد با این گوشی مسخره تنها قابلیت برتری که داره نمایشگر 4kوتمام چه فایده داره ادم 1100 ی 1200 دلار بده یه گوشی که نه زوم درست درمونی داره نه نمایشگری سریع و قشنگ مثل اوپو فایند ایکس 2 پرو و وان پلاس 8 پرو داره نه توی نور شب مثل بقیه پرچم دارا خوب عمل نمی کنه نه سرعت شارژخوبی داره نه شارژ زیاد نگه نمی داره و خیلیم کشیدست ضاهرش خیلی قدیمیه و حسگر اثر انگشت روی بدنه درسته دقیقه ولی زیبا نیست و نصبت به اون پولی که میدی این رو بخری اگر گوشی ارزون قوی خواستی ویوو ایکیو نئو3 و اگر برای دوربینش می خوای می 10 پرو یه گزینه ارزونه و پی 40 پرو پلاس یه گزینه گرون و اگر نمایشگر 10 بیتی می خوای وان پلاس 8 پرو و اگر هم همه با هم می خوای باقیمتی مشابه این گوشی اوپو ایکس 2 پرو .سونی چون دیگه از خیلی چیزا عقب مونده گوشیاش فروش نمی ره

    • باشه گوشی های شما عااالی و بهترین گوشی دنیاس اصلا هیچ گوشی به پای شما نمی رسه فقط متاسفم

    • قابل توجه شما
      تو تمام فروشگاه های اروپا ۱۷۵۰عدد عدیه بااین گوشی بوده،۱۷۵۰تا برای هر فروشگاه
      و همشون تو یک هفته اول هدایا رو تموم کردن
      این یعنی فروش عالی،حتی فروشش به نسبت گلکسی s20 Ultra هم برای یک هفته بالاتر بوده
      و قابل توجه شما،میتونم شرط ببندم نمیتونی سرعت تازه سازی نرخ صفحه رو اصلا توضیح بدی،چه برسه به تشخیص
      جدا از اون این گوشی یه قابلیت خاص داره که هیچ گوشی ای نداره،اونم برق مستقیمه
      میزنیش به شارژ و باتری از مدار خارج میشه و برق از شارژر گرفته میشه،تو این حالت گوشی داغ هم نمیکنه و شارژ باتریت تماما باقی میمونه

  4. به نظر بنده بهترین پرچمدار سال 2020بدون برو برگرد Xperia1mark2هست
    در ضمن سایت فون ارنا و جی اس ام ارنا گوشی میان رده xperia10mark2بررسی کرده
    1)طراحی شیک2)قیمت مناسب3)دوربین عالی4)باطری عالی5)نمایشگر عالی
    ضداب بودن و بدنه شیشه ای و حافظه جانبی تا 1ترابایت این میان رده هم پیش کش بنجل پرستان شیافومی و سامسونگی باشه

  5. امتیاز باطری xperia10mark2مشخص شده و امتیاز عالی ۹۲در بررسی جی اس ام ارنا گرفته
    لطفا پوشش بدین
    با تشکر

  6. 1- ۵G داره خوبشم داره. اصلا ساخت این گوشی با شعار ” ساخته شده برای سرعت” است. تمرکزش روی همین ۵G بوده اونوقت میگی نیست.
    ۲- بخش موبایل دیگه تنها نیست و یک سال بیشتره که رفته زیر سقف بخشهای TV و دوربین و سرگرمی به خاطر همین پارسال یهو دوربینش سه تایی شد و اونهمه تغییر کرد.
    ۳- بررسی گوشی اومده، تشریف ببر ببین تا بفهمی کی داره نابود میشه. فعلا که نابودی رقیبان رو رقم زده با این دوربین سوپر حرفه ای و کسانی که بررسی کردند بسیار برتر از آیفون و سامسونگ دیدنش.
    ۴- این دوربین، سونی و زایس با همدیگس.
    ۵- نادان اون کسانی هستند که جوایز طراحی برتر گوشیهای سونی رو همه ساله نمیبینند و یه مشت مغز مریض و کپک زده و بیسواد کشورمون که دنیا رو دوست و رفیقای خودشون میبینن و فکر میکنن طراحی یعنی تمام گوشیهای دنیا بشن مثل همدیگه و یه ناچ بزارن بالاشون و فک کنن گوشی ساختن.
    ۶- در تمام تاریخ تکنولوژی ، سونی هرگاه چیزی را روی کار آورده با نوآوری خودش انجام داده. همین گوشی:
    –سونی سنسور گذاشت رو لبه کنار گوشی و با کلید پاور ادغام کرد در حالی که تمام شرکتهای دنیا وقتی سنسور اضاف کردن، یکی پس از دیگری بدون هیچ نوآوری سنسور رو گذاشتن پشت گوشی.
    –اولین گوشی اولدی که داد بیرون در جدول گوشیهای gsmarena اومد رده چهارم میزان روشنایی و کانترست قرار گرفت ، اونوقت بقیه سالهاست ادعای اولد و امولد و سوپر امولد و … دارن.
    –سونی ضد آب بودن پرچمدار رو به صورت قانون در آورد برای همه. مطلبی در همین باره در سایتهای خارجی هست.
    So s the f up before I s u up.
    ضمنا:
    خاک تو سر اون پرچمدارایی که تو سال ۲۰۲۰ هنوز از USB 2.0 استفاده میکنن و کارت حافظه هم نمیخورن برای انتقال داده. بدبختا هنوز نمیدونن چه کلاهی سرشون میره وقتی پول بابت این گوشیهای چینی میدن. برترین و بالاترین امکانات فیلمبرداری گوشی در دنیا فعلا در گوشی پرچمدار سونی هست ولی خب نادان زیاده که با عدد ۸k گول میخوره. بنده خداها نمیدونن کسی که از ۸۶۵ استفاده کرد یعنی ۸k جزو تواناییهاشه. بالاترین امکانات ۴k خیلی بهتر از یه عدد ساده ۸k هست. و راستی اگر کسی تونست یه برنامه یا بازی اندروید در دنیا نام ببره که از ۶ یا ۸ گیگ رم بیشتر لازم داشته باشه ، بیاد کامنت بزاره. عددی که شرکتا با گول زدن مردم تا ۱۶ بالا بردن. هارد ۱ ترا لپتاپ به زور هم پر نمیشه، اونوقت میاد ۱ ترا میزاره تو گوشی واسه گول زدن مردم.

  7. خیلی خوب برسی اش کردین
    ‌از خوندن اش لذت بردم
    توضیحات خیلی خوب و جالب و فوق العاده بود

  8. بررسی خوبی بود، البته قابلیت Blur Reduction داره نمایشگر این گوشی که تجربه ای مشابه به پنل های ۹۰ هرتز رو داره که بهش اشاره نشده، سونی ۱۲۰ هرتزی هم داشت که بخاطر مصرف باتری غیر فعال کرده بود. در کل گوشی عالی هس و برای دیدن محتوا و فیلم بهترینه.