نوکیا 9.3 پیور ویو - نوکیا 7.3 - نوکیا 6.3

معرفی نوکیا 6.3، نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 پیور ویو باز هم تاخیر خورد

مدت‌هاست که منتظر معرفی گوشی نوکیا 9.3 پیور ویو – Nokia 9.3 pureview هستیم. این گوشی قرار بود به همراه نوکیا 6.3 و نوکیا 7.3 در سه ماهه سوم سال معرفی شود که ظاهرا باز هم تاخیر می‌خورد.

نوکیا 9.3 پیور ویو قرار است پرچمدار جدید برند نوکیا باشد اما تاکنون خبری از آن نشده است. زمان زیادی است که شرکت Nokia یک گوشی در قامت پرچمدار به بازار عرضه نکرده است. با توجه به شایعات منتشر شده به این زودی‌ها هم قرار نیست شاهد پرچمداری از برند نوکیا باشیم. اگر همه چیز به خوبی پیش برود احتمالا در سه ماهه سوم سال جاری شاهد معرفی گوشی‌های نوکیا 9.3 پیور ویو، نوکیا 7.3 و نوکیا 6.3 خواهیم بود. این گوشی‌ها به احتمال زیاد در اواخر سه ماهه سوم عرضه می‌شوند. اما به تازگی گزارشاتی منتشر شده است که نشان می‌دهند احتمالا معرفی گوشی‌های جدید نوکیا به دلیل شیوع کرونا باز هم به تعویق بیافتد.

نوکیا 6.3 - نوکیا 7.3 - نوکیا 9.3 پیور ویو

تاریخ معرفی گوشی‌های نوکیا 6.3، نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 پیور ویو

برخی از منابع ادعا می‌کنند که شرکت HMD Global احتمالا معرفی گوشی‌های جدید خود را تا اوایل سه ماهه چهارم سال 2020 به تعویق خواهد انداخت. البته همه این‌ها بستگی به زمان رفع اختلالات پیش آمده در زنجیره تامین قطعات نوکیا دارد که به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است. انتظار می‌رود که گوشی نوکیا 7.3 یک اسمارت فون 5G مقرون به صرفه باشد. این در حالی است که Nokia 6.3 یک گوشی ارزان قیمت 4G با تراشه اسنپدراگون 670 یا 675 و دوربین پشتی چهارگانه خواهد بود.

البته شایعات در مورد این گوشی بسیار ضد و نقیض است و برخی منابع ادعا کرده‌اند که با چیپست اسنپدراگون 730 عرضه می‌شود. اما بالاخره نوکیا 9.3 قرار است پایان بخش انتظار طولانی مدت طرفداران و دوستداران نوکیا برای عرضه یک گوشی پرچمدار باشد. گوشی Nokia 9.3 PureView احتمالا دارای نمایشگر 120 هرتزی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لنز زایس باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کاش نوکیا اینقدر لوگوش و واضح و تو چش نزن

  2. یکی از مواردی که سونی را از رده خارج کرد عرضه بد هنگام و بدون برنامه ریزی موبایل‌هاش بود. الان نوکیا هم همین رویه را در پیش گرفته.