آنر ایکس 10 مکس - Honor X10 Max

احتمالا تولید آنر ایکس 10 مکس و آنر ایکس 10 پرو آغاز شده است

به نظر می‌رسد که کار آنر با خانواده محصولات آنر ایکس 10 هنوز به پایان نرسیده است و طبق گزارش جدید دو مدل دیگر از این سری تحت نام‌های آنر ایکس 10 مکس – Honor X10 Max و آنر ایکس 10 پرو – Honor X10 Pro در دست تولید قرار دارد.

به تازگی یک پست جدید در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده مبنی بر این که آنر در حال تولید دو گوشی جدید از خانواده ایکس ده یعنی ایکس 10 مکس و ایکس 10 پرو با مشخصات سخت افزاری بالاتر بوده است. این افشاگر در ویبو معتقد است که این شرکت چینی به زودی از مدل‌های پرو و مکس رونمایی خواهد کرد و همچنین مدعی شده است که مدل مکس از مشخصات سخت افزاری بالاتر و نمایشگر 7 اینچی به همراه پردازنده مدیاتک D800 برخوردار خواهد بود.

این ادعا می‌تواند به معنای آن باشد که این دو گوشی جدید از خانواده آنر ایکس 10 ممکن است از حیث مشخصات پردازنده و ابعاد نمایشگر با یکدیگر تفاوت داشته باشند، هرچند که ما هنوز در این باره مطمئن نیستیم. او در ادامه اضافه می‌کند که دلیل استفاده آنر از چیپست D800 به جای پردازنده D1000+ که نسل جدیدتر چیپست های موبایل مدیاتک محسوب می‌شود، ممکن است به دلیل کمبود این عرضه‌ی قطعه در بازار باشد.

این افشاگری با گزارش رئیس بخش موبایل آنر هم‌خوانی دارد

جالب است بدانید که اطلاعات منتشر شده در این افشاگری با یک مصاحبه که پیش‌تر از ژائو مینگ (ZHAO MING) منتشر شده بود هم‌خوانی دارد. رئیس بخش موبایل کمپانی آنر چندی پیش در مصاحبه‌ای با CNMO اعلام کرده بود که شرکت تحت مدیریت او قصد دارد گوشی‌ هایی با نمایشگرهایی بزرگتر را در سال 2020 عرضه کند، اما زمان دقیق ورود آنها به بازار را اعلام نکرده بود.

آنر ایکس 10 مکس - Honor X10 Max

ژائو مینگ در مصاحبه خود یادآور شده بود که آنر یکی از اولین کمپانی‌های سازنده گوشی های هوشمند بوده است که به به نمایشگرهای بزرگتر برای پلتفرم موبایل روی آورده بود. او در ادامه تایید کرده بود که استفاده از پنل‌های بزرگ همچنان هم ادامه خواهد داشت و معتقد است که این سری از گوشی ‌های هوشمند می‌تواند تقاضای کاربران را پاسخ دهد و سهم بیشتری از قسمت‌های دیگر بازار موبایل را برای آنر به ارمغان بیاورد.

Honor به تولید گوشی با نمایشگر بزرگتر علاقه دارد

اگر درست خاطرتان باشد آنر از گوشی آنر نوت 10 در ماه جولای سال 2018 پرده‌برداری کرده بود. این گوشی دارای یک نمایشگر غول‌پیکر با ابعاد 6.95 اینچ و رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل بود که یک نمونه‌ی منحصر‌به‌فرد در آن زمان محسوب می‌شد. اما این پایان ماجرا نبود و این برند چینی در سپتامبر همان سال به سرعت با معرفی گوشی آنر 8 ایکس مکس با نمایشگر 7.12 اینچی نشان داد که گوشی‌ های هوشمند نیز می‌توانند به پنل‌های مشابه تبلت ها مجهز شوند.

هرچند در زمان معرفی گوشی های میان رده آنر 9 ایکس، این سری از یک مدل بزرگ با پسوند مکس برخوردار نشد، اما حالا به نظر می‌رسد که با توجه به افزایش تقاضای کاربران نسبت به گوشی های بزرگتر، آنر علاقه بیشتری پیدا کرده تا وارد این بازار شود و آنر ایکس 10 مکس می‌تواند نتیجه‌ی این تصمیم باشد. در نهایت می‌توان جمع‌بندی کرد که دو گوشی جدید آنر از سری ایکس 10 با پسوند‌های پرو و مکس به زودی وارد بازار خواهد شد و ما باید منتظر گزارش‌های بیشتری برای اطلاع از مشخصات سخت افزاری آنها بمانیم.

در ضمن از آنجایی که پردازنده D800 مدیاتک عملکردی در حد و اندازه‌های کیرین 820 5G هواوی را از نظر توان پردازشی ارائه می‌دهد، می‌تواند جالب باشد که ببینیم هواوی چگونه از حیث قیمت‌گذاری مدل‌های Honor X10 Pro 5G و X10 Max 5G را از گوشی های میان رده هواوی متمایز خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کیفیت شون خیلی خوبه

  2. میتونن خیلی گوشی های بهتر و پیشرفته تری پیدا کنن