ثانیه

تماشا کنید: هر ثانیه چه اتفاقاتی در جهان رخ می‌دهد؟

در هر ثانیه که از عمر ما می‌گذرد، اتفاقات بسیار مهمی در سراسر جهان هستی رخ می‌دهد و دنیای ما تغییرات زیادی می‌کند. در ادامه، نگاهی به برخی از این اتفاقات می‌اندازیم.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که در هر ثانیه‌ای که از عمرمان می‌گذرد و حتی ممکن است ما هیچ اهمیتی به آن ندهیم، چه اتفاقاتی ممکن است در دنیا بیفتد. یک ثانیه اصلا زمان زیادی نیست، اما در همین فاصله بسیار کوتاه، اتفاقات بی شماری در سراسر جهان هستی رخ می‌دهد. به عنوان مثال در هر ثانیه، 4800 ستاره متولد می‌شود و 30 ستاره از داخل منفجر می‌‌شوند.

کره زمین نیز در هر ثانیه‌ای که از عمرش می‌گذرد، با اتفاقات بدی مواجه می‌شود؛ 34 درخت قطع می‌شوند و بیش از 1000 متر مکعب گاز کربن دی اکسید در هوا آزاد می‌شود. در دنیای اینترنت هم 2.5 میلیون ایمیل در هر ثانیه ارسال می‌شود و 480 هزار پیام در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ رد و بدل می‌شود. همچنین در هر ثانیه 3 میلیون بار جستجو در موتور جستجوگر گوگل صورت می‌گیرد.

در ادامه شما را دعوت می‌کنیم که این ویدیوی جذاب و جالب را در گجت تی وی مشاهده کنید تا ببینید در یک فاصله کوتاه به اندازه یک دم، چه اتفاقات مهمی در دنیای ما رخ می‌دهد.

ویدیوی اتفاقاتی که در هر ثانیه رخ می‌دهد