آپدیت One UI 2.1 سامسونگ

آپدیت One UI 2.1 سامسونگ به خانواده گلکسی اس 9 رسید

سرانجام سامسونگ آپدیت One UI 2.1 را برای دو گوشی Galaxy S9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر کرد. این در حالی است که اخیرا رابط کاربری گلکسی نوت 9 هم به‌روزرسانی شده بود.

در ماه‌های گذشته، برخی نسبت به انتشار آپدیت One UI 2.1 سامسونگ برای اعضای خانواده گلکسی اس 9 بدبین بودند؛ اما حالا کاربران نسخه‌های اروپایی و کره‌ای این دو گوشی می‌توانند رابط کاربری جدید را دریافت کنند. این به‌روزرسانی 1.1 گیگابایتی، اندکی کمتر از آپدیت OTA ارائه شده برای سامسونگ گلکسی نوت 9 حجم دارد؛ پس شاید محتویات آن‌ها کاملا مشابه نباشد.

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

البته با وجود اینکه سامسونگ انتشار آپدیت One U‌I 2.1 برای گلکسی نوت 9 را هفته گذشته در اروپا آغاز کرد، هنوز کاربران سراسر دنیا به آن دسترسی پیدا نکرده‌اند؛ بنابراین کاربران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس هم باید اندکی صبوری به خرج دهند. ناگفته نماند که احتمالا این آخرین به‌روزرسانی بزرگ برای سری گلکسی S9 سامسونگ است.

آپدیت One UI 2.1 سامسونگ و امکانات جدید آن

انتظار می‌رود پس از این به‌روزرسانی، امکانات تازه‌ای مانند Quick Share و Music Share را در گوشی خود بیابید. همچنین My Filters، حالت عکاسی Single Take، حالت Pro Video و قابلیت‌های هوش مصنوعی AR Zone و Doodle نیز باید وارد دو پرچمدار پیشین سامسونگ بشوند.

این آپدیت شامل تازه‌ترین وصله امنیتی گوگل هم می‌شود که دریافت آن برای گوشی هایی با عمر بیش از دو سال، خیلی سریع اتفاق افتاده است.