هواوی انجوی زد 5 جی

مشخصات هواوی انجوی 20 پرو دو روز قبل از معرفی فاش شد

هواوی انجوی 20 پرو – Huawei Enjoy 20 Pro قرار است 30 خرداد معرفی شود. اما دو روز پیش از معرفی رسمی، اکثر مشخصات گوشی توسط یکی افشاگران مطرح دنیای فناوری فاش شده است.

هواوی انجوی 20 پرو جدیدترین میان رده شرکت Huawei خواهد بود و قرار است در تاریخ 30 خرداد ماه رسما از آن رونمایی شود. اما امروز و در حالی که دو روز تا معرفی رسمی گوشی باقی مانده است، یکی از افشاگران مطرح و قابل اعتماد چینی تصویر و اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر کرده است.

مشخصات هواوی انجوی 20 پرو

چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه Huawei Enjoy 20 Pro با تراشه مدیاتک MT6873 یا همان دیمنسیتی 800 عرضه می‌شود. همچنین گوشی آینده هواوی به احتمال بسیار زیاد با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10.1 راهی بازار خواهد شد. طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، گوشی جدید هواوی دارای نمایشگر 6/5 اینچی +FullHD با نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز و دوربین سلفی ناچ 16 مگاپیکسلی خواهد بود. در پشت گوشی هم دوربین سه گانه دستگاه قرار دارد که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

گوشی هواوی انجوی 20 پرو

از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22/5 وات اشاره کرد. پیش از این هم هواوی با انتشار تیزری قرار گرفتن حسگر اثرانگشت در زیر دکمه پاور و در کنار دستگاه را تایید کرده بود. از دیگر ویژگی‌های میان رده جدید هواوی می‌توان به پشتیبانی از فناوری نسل 5 شبکه‌های تلفن همراه اشاره کرد. Enjoy 20 Pro در سه رنگ سفید، آبی و صورتی به بازار عرضه می‌شود. اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است اما گفته می‌شود که گوشی جدید هواوی در اصل نسخه تغییر نام داده شده مدل انجوی زد 5 جی است که برای بازار چین عرضه می‌شود. با توجه به این که مشخصات فاش شده دقیقا مشابه مشخصات Enjoy Z 5G است، احتمال درست بودن این فرضیه هم بسیار زیاد است.