مبتلایان کرونا

داروی ایرانی برای التهاب ریه مبتلایان کرونا تایید شد

دبیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری از تایید داروی ایرانی برای التهاب ریه مبتلایان کرونا توسط سازمان بهداشت جهانی خبر داد.

مصطفی قانعی، دبیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد طبق تحقیقاتی که دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله روی بیماران مبتلا به کرونا انجام داد، مشخص شد ترکیب سه داروی پردنیزولون، ناپروکسن و آزیترومایسین قادر است به سرعت التهاب ریه فرد مبتلا را بهبود بخش و بیماران نیز زودتر از بیمارستان ترخیص شوند.

داروی ایرانی برای مبتلایان کرونا

دبیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری از تایید داروی ایرانی برای التهاب ریه مبتلایان کروناویروس توسط سازمان بهداشت جهانی خبر داد و گفت:

در تحقیقی که صورت گرفته نشان داده شده که این ترکیب به تنهایی قادر است در فاز التهابی ریه باعث بهبود بیماران شود. این در حالی بود که هم در پروتکل‌های درمانی آمریکا، هم در پروتکل‌های درمانی اروپا تاکید می‌کردند که از کورتن در درمان التهاب ریه استفاده نشود. تحقیقی که دیروز سازمان بهداشت جهانی از انگلیس منتشر کرد و اولین تحقیقی است که در کشورهای اروپایی و انگلیس انجام شده نتایج آن مبنی بر این است که استفاده از کورتن در درمان بیماری مؤثر است. در حالی که ما در ۲۷ اسفند ماه ۹۸ در رسانه‌های خودمان این نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کردیم همان طور که ۱۵ روز پیش نتایج این مطالعه پذیرفته شده و الان چاپ شده و موجود است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. درود بر ایران عزیز مون