گوشی گلکسی نوت 20 اولترا

جزئیاتی از گوشی گلکسی نوت 20 اولترا فاش شد

اطلاعاتی از گوشی گلکسی نوت 20 اولترا – Samsung Galaxy Note 20 Ultra فاش شده که از چیپست اسنپدراگون 865 پلاس در زیر قاب آن خبر می‌دهد.

سامسونگ، غول فناوری کره‌ای انتظار می‌رود در رویداد Unpacked خود که در ماه آگوست به صورت آنلاین برگزار می‌شود از گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 20 خود رونمایی کند. Ice Universe که یک افشاگر مشهور در دنیای دیجیتال محسوب می‌شود، اطلاعات جالبی را مربوط به عضو مرموز این خانواده، گوشی گلکسی نوت 20 اولترا فاش کرده است.

همچنان هیجان ملاقات با گوشی‌های نسل جدید سری گلکسی نوت سامسونگ وجود دارد. این رویداد برای اولین بار در تاریخ است که به خاطر شیوع کروناویروس به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و تاریخ آن احتمالاً 5 آگوست (15 مرداد) است. به اعتقاد ما اعضای خانواده Galaxy Note 20 پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به نسل گذشته‌ی خود را دریافت خواهند کرد.

Ice Universe به عنوان یکی از نام‌های قابل اعتماد در دنیای دیجیتال، برخی از قابلیت‌های گوشی گلکسی نوت 20 اولترا به عنوان سومین عضو این خانواده را با ما به اشتراک گذاشته است. توییت او را در زیر می‌توانید بخوانید.

جزئیات گوشی گلکسی نوت 20 اولترا

گلکسی نوت 20 اولترا:
نسخه‌ی انقلابی‌تر نوت 10 پلاس
اسنپدراگون 865 پلاس
+QHD با نرخ 120 هرتز روی یک نمایشگر LTPO
عملکرد جدید دوربین
قلم S Pen جدید با قابلیت‌های تازه

UniverseIce@

برخی از گزارش‌های پیشین نشان می‌دهد که شاید سامسونگ از نام «اولترا» در سری نوت 20 خود استفاده نکند. اما با دیدن این نام در اسناد جدید تأییدیه‌ی Bluetooth SIG که ماه گذشته منتشر شد، بار دیگر شایعات عرضه‌ی این مدل را زنده کرد. اکنون Ice Universe می‌‌گوید سامسونگ فکر خودش را تغییر داده و می‌خواهد این مدل را نیز معرفی کند.

بر اساس گفته‌های او، Galaxy Note 20 Ultra به چیپست اسنپدراگون 865 پلاس کوالکام مجهز خواهد بود. این گوشی از نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی بهره می‌برد که رزولوشن +QHD را ارائه می‌کند. این قابلیتی است که نمی‌توان در تمام مدل‌های سری نوت 20 یافت. این گوشی همچنین از یک نمایشگر مدرن کم مصرف LTPO بهره می‌برد که می‌تواند عمر باتری بهتری را ارائه کند. علاوه بر این‌ها باید منتظر عملکرد جدید دوربین و یک قلم S Pen‌ جدید با ویژگی‌های تازه نیز بود. هرچند در حال حاضر جزئیات زیادی از آن در دست نیست.

در برخی از بازارها این گوشی به جای اسنپدراگون 865 پلاس،‌ از چیپست اگزینوس 992 قدرت می‌گیرد. تولید اتبوه این پردازنده‌ی جدید از ماه آگوست آغاز خواهد شد. این تراشه بر پایه‌ی یک معماری 5 نانومتری تولید می‌شود.

به طور کلی تمام مواردی که Ice Universe فاش می‌کند، نشان دهنده‌ی تغییری انقلابی نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس است.