کالبدشکافی هواوی پی 40 پرو

تماشا کنید: کالبدشکافی هواوی پی 40 پرو و بررسی اجزای داخلی آن

ویدیوی کالبدشکافی هواوی پی 40 پرو – Huawei P40 Pro به ما نشان می‌دهد که در دل این گوشی پرچمدار چه می‌گذرد و اجزای داخلی آن چگونه در کنار هم قرار گرفته‌اند.

مدتی قبل شرکت هواوی از نسل جدید گوشی های بالارده و پرچمدار خود یعنی سری P40 رونمایی کرد. هواوی پی 40 پرو در بین مدل‌های پی 40 و پی 40 پرو پلاس قرار می‌گیرد. این گوشی از نمایشگر 6.58 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 90 هرتزی، سیستم عامل اندروید 10 (بدون خدمات گوگل)، تراشه کایرین 990 5G، پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP16، هشت گیگابایت رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 یا 512 گیگابایت، دوربین چهارگانه 50+12+40+TOF، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 40 واتی بهره می‌برد.

اما اکنون می‌خواهیم ویدیوی کالبدشکافی هواوی پی 40 پرو را مشاهده کنیم و ببینیم در دل این گوشی پرچمدار چه می‌گذرد. در این ویدیو، جزئیات جالبی از ساختار داخلی گوشی مانند اسپیکر زیر نمایشگر، مادربرد دو لایه و سنسورهای دوربین دیده می‌شود. در ابتدای ویدیو، پنل پشتی گوشی با حرارت دادن باز می‌شود که البته این کار با توجه به برخورداری گوشی از استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوغبار، آسان نیست. در مرحله بعد، دیگر اجزای داخلی گوشی به نوبت باز می‌شوند تا نحوه قرارگیری و عملکرد آنها را ببینیم. سیستم خنک کننده زیر نمایشگر نیز از دیگر نکات جالبی است که ما در این گوشی مشاهده می‌کنیم.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی هواوی P40 Pro را در گجت تی وی تماشا کنید:

ویدیوی کالبدشکافی هواوی پی 40 پرو

دانلود ویدیو[/su_button

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*