ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 سامسونگ

هنر طراحی سامسونگ را در رندر جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 مشاهده کنید

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 احتمالا در مراسم 15 مرداد سامسونگ معرفی خواهد شد. به تازگی رندر جدیدی از ساعت هوشمند Samsung منتشر شده که طراحی دستگاه را نشان می‌دهد.

براساس شایعات مختلفی که در چند هفته اخیر فاش شده‌اند، سامسونگ قرار است با دست پر به مراسم 5 آگوست (15 مرداد) بیاید. در این مراسم علاوه بر پرچمداران سری گلکسی نوت 20 احتمالا شاهد معرفی نسل دوم گلکسی فولد، گلکسی زد فلیپ 5 جی، گلکسی بادز لایو و ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 نیز خواهیم بود. در هفته‌های اخیر تصاویر و مشخصات گلکسی واچ 3 به بیرون درز پیدا کرده است. اما به تازگی رندر جدیدی از این گجت توسط یکی از معتبرترین افشاگران دنیای فناوری فاش شده است که جزئیات طراحی محصول را به خوبی نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3

رندر جدید، مدل 45 میلی متری ساعت هوشمند تایزنی Galaxy Watch 3 را نشان می‌دهد. این مدل، بزرگ‌ترین نسخه ساعت هوشمند سامسونگ است که ماه آینده معرفی و احتمالا در اوایل شهریور ماه عرضه می‌شود. رندر فاش شده از ساعت هوشمند جدید سامسونگ تمامی مشخصاتی که توسط اسناد FCC فاش شده بود را تایید می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ تلاش کرده است تا بهترین ویژگی‌های نسل اول گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو 2 را در ساعت جدیدش بگنجاند.

ویژگی‌های طراحی ساعت هوشمند گلکسی واچ 3

یکی از ویژگی‌هایی که به شدت منتظر مشاهده آن در Galaxy Watch 3 هستیم، حاشیه چرخان اطراف نمایشگر است. در رندر منتشر شده نمی‌توان تایید کرد که این قابلیت در گلکسی واچ جدید وجود داشته باشد. به هر حال بی صبرانه منتظر حضور این ویژگی و کاربردهای در نظر گرفته شده برای آن در ساعت جدید سامسونگ هستیم. همچنین به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند آینده سامسونگ با بدنه باریک‌تر، سبک‌تر و جمع و جورتری که دارد خیلی خوب روی مچ دست قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3

براساس گزارشات منتشر شده، سامسونگ در مدل 45 میلی متری ساعت هوشمند خود یک نمایشگر 1/4 اینچی دایره‌ای را در بدنه‌ای جمع و جور با ابعاد 45 در 46/2 در 11/1 میلی متر قرار داده است. به این ترتیب ساعت Galaxy Watch 3 در حالی که از نسخه 46 میلی متری نسل اول گلکسی واچ باریک‌تر و کوچک‌تر است اما نمایشگری بزرگتر را در خود جای داده است. Galaxy Watch نسل اول 46 میلی متری دارای صفحه نمایش 1/3 اینچی بود.

از دیگر موارد مشاهده شده در تصویر می‌توان به تغییر شکل دکمه‌های کناری ساعت نسبت به نسل‌های قبلی اشاره کرد. برای درک تاثیر این تغییر شکل، باید تا زمان عرضه گلکسی واچ 3 و تجربه کار با آن صبر کرد. بدنه دستگاه از جنس استیل است و دارای بندهای چرمی سیاه رنگ با دوخت سفید هستند. البته این امکان وجود دارد که سامسونگ مدل‌های دیگری با جنس بدنه متفاوت مثلا تیتانیومی نیز عرضه کند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3

امکانات و ویژگی‌های گلکسی واچ 3

پیش از این مشخصات ساعت هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-R840 منتشر شده بود که احتمالا مربوط به نسخه 45 میلی متری گلکسی Watch 3 باشد. در این مشخصات GPS داخلی و پشتیبانی از وای-فای درج شده بود. البته هر دو مدل 41 و 45 میلی متری ساعت جدید سامسونگ دارای نسخه LTE یا سیم کارت خور نیز هستند. همچنین تمام مدل‌های Galaxy Watch 3 از محافظ نمایشگر Gorilla Glass DX، مقاومت در برابر نفوذ آب 5 ATM، درجه نظامی MIL-STD-810G جهت مقاومت در برابر سقوط و ضربه، قابلیت سنجش ضربان قلب، ارائه نوار قلب، اندازه‌گیری فشار خون و رهگیری فعالیت‌های ورزشی و خواب بهره می‌برند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3

علاوه بر این گفته می‌شود که نسخه فاقد سیم کارت ساعت هوشمند آینده Samsung دارای 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. در کل ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 سامسونگ تمرکز زیادی روی طراحی داشته و احتمالا شاهد رقابت بسیار سختی بین ساعت جدید سامسونگ و ساعت هوشمند آینده Apple یعنی اپل واچ سری 6 خواهیم بود.