شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ

معرفی 6 تیم برگزیده دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر

۶ تیم برگزیده دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر با برگزاری رویداد Pitch Day معرفی شدند و مرحله پذیرش این دوره به اتمام رسید.

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر از ابتدای سال جاری و همزمان با آغاز چهارمین سال فعالیت خود، فراخوانی را برای ارسال ایده‌های نوآور به دهمین دوره شتابدهی این مرکز اعلام کرد. مهلت این فراخوان ششم خرداد ماه به پایان رسید و در طی این مدت ۸۶۰ متقاضی در دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر شرکت کردند.

برگزیدگان دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ

شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ

از بین ۸۶۰ ایده ارسالی ۷۰ تیم در مرحله ارزیابی اولیه انتخاب شدند که در نهایت ۱۶ تیم برای ارائه حضوری ایده‌های خود به رویداد Pitch Day فراخوانده شدند. این رویداد هفته پایانی خرداد ماه به مدت دو روز و با حضور داوران و کارشناسان منتخب در محل مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برگزار شد. پس از ارزیابی نهایی ۶ تیم به عنوان استارت‌آپ‌های برگزیده وارد دهمین دوره شتابدهی این مرکز شدند.

شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر فروردین ماه سال ۹۶ با همکاری دوجانبه شرکت سامسونگ الکترونیکس و معاونت پژوهشی دانشگاه امیرکبیر تهران و با هدف حمایت از ایده‌‌های نوآور و راهکارآفرین در حوزه‌های بهداشت و سلامت، محیط‌ زیست، انرژی و آموزش افتتاح شد.

از بین تیم‌های برگزیده دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر ۳ تیم در حوزه سلامت، ۲ تیم در حوزه آموزش و یک تیم در زمینه محیط زیست فعالیت می‌کند.

شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ

براین اساس تیم‌های پیژامه (سلامت)، پیسورو (سلامت)، باربل (سلامت)، لوپ (آموزش)، نت بوک (آموزش) و قلمه (محیط زیست) به عنوان تیم‌های برگزیده دوره دهم شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر معرفی می‌شوند. این تیم‌ها با استقرار در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از حمایت‌های این مرکز برخوردار می‌شوند.

تیم‌های جذب شده در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از خدماتی همچون فضای کار اشتراکی، حمایت مالی در بازه پیش بذری، مشاوره و آموزش، معرفی به سرمایه‌گذاران معتبر و… برخوردار می‌شوند.

شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ

تمامی مراحل حمایت مرکز فناوری سامسونگ از ایده‌ها و تیم‌های انتخابی رایگان بوده و در نهایت نیز این شرکت سهمی در مالکیت استارت‌آپ‌های مورد حمایت خود نخواهد داشت. این حمایت‌ها در قالب بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ در مقام یک شهروند حامی جامعه محل فعالیت این شرکت، انجام خواهد شد.

تیم‌های استارتاپی و علاقه‌مندان برای حضور در دوره یازدهم شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر می‌توانند از تابستان سال جاری اقدام به ثبت‌نام کنند. برای اطلاع از زمان فراخوان‌ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر می توانید به وبسایت این مرکز به نشانی www.samsung-aut-tech.com  مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*