اولین گوشی سامسونگ با باتری 6800 میلی آمپر ساعتی

اولین گوشی سامسونگ با باتری 6800 میلی آمپر ساعتی به زودی عرضه می‌شود

اولین گوشی سامسونگ با باتری 6800 میلی آمپر ساعتی غول پیکر به نام گلکسی ام 41 – Samsung Galaxy M41 به زودی روانه‌ی بازار خواهد شد.

تا قبل از این و طبق روال گزارش‌هایی که منتشر شده بود بسیاری از کاربران تصور می‌کردند که سامسونگ برنامه تولید گلکسی ام 41 را به طور کامل متوقف کرده و مستقیما قصد دارد از گلکسی M51 عنوان نسل جدید سری میان رده های خود رونمایی کند. گفته می‌شد که این موضوع به دلیل مشکلات مربوط به نمایشگر این مدل گرفته شده است، اما حالا گلکسی ام چهل و یک تاییدیه 3C را دریافت کرده است و باتری غول پیکر آن نیز طبق گزارش سم موبایل روی وب سایت Safety Korea مشاهده شده است.

اولین گوشی سامسونگ با باتری 6800 میلی آمپر ساعتی

این دو تاییدیه نشان می‌دهد که سامسونگ هنوز هم تولید این گوشی را در دستور کار قرار دارد. طبق لیست منتشر شده توسط این خبرگزاری گویا قرار است گلکسی ام 41 اولین گوشی سامسونگ با باتری 6800 میلی آمپر ساعتی باشد که اگر این موضوع به واقعیت تبدیل شود، آن را به بزرگترین باتری قرار گرفته داخل یک گوشی گلکسی سامسونگ تا به اینجای کار تبدیل می‌کند.

شارژ این باتری غول‌پیکر چندین ساعت طول می‌کشد!

البته نکته مهم اینجاست که با توجه به این که گوشی های سری ام جزو مدل‌های اقتصادی و اولیه سامسونگ محسوب می‌شوند، گلکسی M41 نیز نهایتا از توان شارژ پانزده وات برخوردار خواهد بود بنابراین مدت زمان زیادی طول می‌کشد که باتری غول‌پیکر آن به طور کامل شارژ شود.

البته برای برخی از کاربران این موضوع مشکل بزرگی محسوب نمی‌شود زیرا تعداد زیادی از افراد ترجیح می‌دهند که گوشی آنها با یک بار شارژ کامل در طول شب، ظرفیت زیادی را برای انجام فعالیت‌های روزمره در طول روز به آنها بدهد و افزایش ظرفیت باتری را به بالا بودن سرعت شارژ آن ترجیح می‌دهند.

اولین گوشی سامسونگ با باتری 6800 میلی آمپر ساعتی

در ضمن توجه داشته باشید که این امکان همچنان وجود دارد که گلکسی ام 41 برای همیشه به فراموشی سپرده شود و باتری غول‌پیکر آن برای گلکسی ام 51 به کار گرفته شود که صحبت‌ها پیرامون آن در حال زیاد شدن است.

همچنین سامسونگ برای پایین آمدن هزینه‌های تولید تصمیمات دشواری گرفته و برای این که قیمت نهایی گوشی پایین‌تر بیاید، تصمیم گرفته است از ‌پنل‌های اولد تولیدی کمپانی China Star به جای نمایشگرهای اولد خودش استفاده کند. تصمیمی که تا پیش ا این برای گوشی های گلکسی کاملا باورنکردنی به نظر می‌رسید.

مشخصات سامسونگ گلکسی ام 51 – Samsung Galaxy M51

از حیث مشخصات سخت افزاری این گوشی علاوه بر این که احتمالا اولین گوشی سامسونگ با باتری 6800 میلی آمپر ساعتی محسوب می‌شود، قرار است از پردازنده اسنپدراگون 730 به همراه هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی برخوردار باشد.

یک نمایشگر 6.5 اینچی با حفره‌های درون نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی، جک هدفون روی لبه بالایی دیوایس و تعبیه سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر از دیگر ویژگی‌های فنی این مدل جذاب محسوب می‌شوند. همچنین مشابه پرچمداران سری گلکسی اس بیست در اینجا نیز شاهد یک کادر مستطیلی برای دوربین‌ها خواهیم بود که از ساختاری سه‌گانه متشکل از یک دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی و یک فلش ال ای دی برخوردار خواهد بود.

طبق گزارش‌ها انتظار داریم که گلکسی ام پنجاه و یک با قیمتی در حدود 250 دلار و در حوالی ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*