هواوی میت وی

هواوی میت وی ؛ نام گوشی منعطف بعدی هواوی

شرکت هواوی به تازگی نام تجاری هواوی میت وی – Huawei Mate V‌ را به مالکیت خودش درآورده است. تصور می‌شود این نام، مربوط به گوشی منعطف بعدی چینی‌ها است.

وقتی سال گذشته نخستین نسل از گوشی‌های منعطف برای بازار معرفی شدند، صحبت‌های ضد و نقیضی از سوی مردم شنیده می‌شد. بسیاری از کاربران تصور می‌کردند که این فقط یک تکنیک برای فروش گوشی است و قیمت بالای آن باعث هرچه دورتر شدن کاربران از خرید آن می‌شود. با وجود تمام این نظرات، تولیدکنندگان این گوشی‌ها را تولید کردند و اکنون در بازار موجود است. در حال حاضر ما گوشی‌های سامسونگ گلکسی فولد، موتورولا ریزر 2019 و هواوی میت ایکس را در بازار داریم. انتظار می‌رود پاییز پیش رو گوشی‌های منعطف جدیدی نیز معرفی شوند. ما نام یکی از آن‌ها را می‌دانیم.

چند روز پیش، شرکت هواوی تکنولوژی یک نام تجاری جدید به نام Mate V را به نام خودش ثبت کرد. این نام تجاری در کلاس 9 ثبت شده است که محدوده دستگاه‌های الکترونیکی را شامل می‌شود. هواوی پیشتر از این سبک نام‌گذاری در گوشی‌های هوشمند خودش استفاده کرده است. هواوی میت اس اولین گوشی حساس به فشار این شرکت و میت ایکس نیز نخستین گوشی منعطف آن‌ها بود.

هواوی میت وی

بنابراین انتظار می‌رود گوشی منعطف بعدی این شرکت باشد که احتمالاً در اواخر سال 2020 معرفی شود، هواوی میت وی – Huawei Mate V نام داشته باشد. این شرکت چینی اوایل سال حق اختراعی را به نام خود ثبت کرده بود که یک گوشی منعطف مانند گلکسی فولد را با یک صفحه تاشو به سمت داخل نشان می‌داد. در سمتی دیگر، هواوی یک طرح مفهومی دیگر شبیه به طراحی موتورولا ریزر 2019 را نیز به نام خود ثبت کرده است. این دقیقاً‌ همان کاریست که سامسونگ با طراحی گلکسی زد فلیپ نیز تکرارش کرد.

البته که در این لحظه ما فقط در مورد یک نام تجاری صحبت می‌کنیم. شرکت‌ها معمولاً نام‌های تجاری مختلفی را به مالکیت خودشان درمی‌آورند که بلااستفاده می‌ماند؛ پس لزوماً نمی‌تواند Mate V نیز به یک گوشی تجاری تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مگه گوشی اولش کاملا عرضه شده الان تو بازاره؟؟

  2. میت ایکس اولین گوشی هوشمند هواوی بود ایا؟