رندرهای گوشی تاشو هواوی میت وی

نخستین رندرهای گوشی تاشو هواوی میت وی منتشر شد

برای اولین بار رندرهای گوشی تاشو هواوی میت وی – Huawei Mate V منتشر شد. این رندرها یک گوشی شبیه گلکسی فولد سامسونگ را به نمایش می‌گذارند.

چند روز پیش عکسی از گوشی تاشو جدید شرکت هواوی در اینترنت منتشر شد که مربوط به یک حق اختراع ثبت شده بود. و ما اکنون نخستین رندرهای طراحی شده بر اساس آن عکس را می‌توانیم ببینیم.

گوشی تاشو هواوی میت وی (این نامیست که انتظارش را داریم)، یک گوشی مفهومی شبیه به گلکسی زد فلیپ سامسونگ است، اما تفاوت‌هایی نیز بین آن‌ها وجود دارد. اول، یک نمایشگر خارجی است که به وضوح بزرگ‌تر است و دوم، یک دوربین با چهار سنسور است که بی‌شک بهتر از دوربین دوگانه در پشت قاب گلکسی زد فلیپ خواهد بود. در نهایت، شایان ذکر‌ترین تفاوت بین این دو گوشی، نمایشگر آن‌ها است. اگر گلکسی زد فلیپ از یک نمایشگر Infinity-O با یک دوربین سلفی در داخل خود بهره می‌برد، دوربین سلفی در جلوی قاب میت وی درون یک بریدگی بزرگ قرار دارد.

رندرهای گوشی تاشو هواوی میت وی

رندرهای گوشی تاشو هواوی میت وی

انتظار بر این است که Huawei Mate V به عنوان یک عضو جدید از گوشی‌های انعطاف‌پذیر هواوی در کنار Huawei Mate Xs معرفی شود. پیش‌نمایش اصلی این محصولات نیز احتمالاً‌ در پاییز امسال انجام شود.

غول گوشی‌ساز چینی، هواوی سخت در تلاش برای حل مشکلات سیاسی با دولت ایالات متحده است. از ابتدای سال گذشته، تمام گوشی‌های هوشمند هواوی دیگر اجازه‌ی استفاده از سرویس‌های موبایل گوگل را ندارند. این می‌تواند باعث جذابیت کمتر این گوشی‌ها در خارج از چین باشد. هواوی ماه آوریل و مه امسال سامسونگ، بزرگ‌ترین گوشی‌ساز جهان را پشت سر گذاشت. این شرکت همچنین فروش 240 میلیون دستگاهی را در بازار گوشی‌های هوشمند تجربه کرد که رکورد جدیدی برای آن‌ها محسوب می‌شود. هواوی همچنین گوشی‌های سری میت 40 و پی 50 خود را نیز هنوز معرفی نکرده است. و اکنون به آن‌ها باید سری میت وی را نیز اضافه کرد.

رندرهای گوشی تاشو هواوی میت وی

انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار سری میت 40 در اکتبر امسال رونمایی شوند. در همین مدت، هواوی از یک گوشی منعطف جدید نیز رونمایی خواهد کرد. این گوشی از وسط به سمت پایین تا می‌شود. این به معنای یک طرح شبیه به گلکسی فولد سامسونگ است.

هواوی به تازگی نشان تجاری Mate V را به نام خودش ثبت کرده است. این نشان تجاری در Category 9 قرار می‌گیرد که مربوط به گوشی‌های هوشمند و تلفن‌های موبایل است. اگرچه به طور قطع مشخص نیست این نشان تجاری برای کدام مدل است، اما گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد هواوی آن را برای گوشی منعطف خودش انتخاب کرده است. هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی در دست نیست، اما بر اساس گزارش‌ها، گوشی تاشو هواوی میت وی به یک نمایشگر 120 هرتزی مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. انصافا خوشگله و بدنش شبیه سری گوگل ی حس پلی کربنات مخمل

  2. پشتش شبیه پی سی پرو هست چه خشگل ⁦☺️⁩💕

  3. حالا چرا ناچ عریض؟
    فکر کنم چون رندر هست تفاوت هایی مطمئنا با واقعیت داره

  4. حاجی اگه قراره ناچ داشته باشه بندازش اشغاای

    ولی این گوشی ها تاشو جایی هست که هواوی میتونه سامسونگ رو راحت شکست بده