مدرسه سازی آجر به آجر

ایرانسل در پویش مدرسه سازی آجر به آجر مشارکت بیشتری می‌کند

ایرانسل طی همکاری با رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پویش مدرسه سازی آجر به آجر مشارکت بیشتری خواهد داشت.

صبح چهارشنبه 11 تیر 1399 در ساختمان مرکزی ایرانسل مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل اپراتور ایرانسل و دکتر مهرالله رخشانی‌مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد که طی آن توافق گردید با هدف گسترش فرهنگ مشارکت در امر مدرسه سازی از امکانات و ظرفیت ایرانسل در حوزه‌های فنی، اطلاع‌رسانی و مسئولیت اجتماعی استفاده شود.

مشارکت ایرانسل در پویش مدرسه سازی آجر به آجر

مدیرعامل ایرانسل در ابتدای سخنان خود به ظرفیت‌های بزرگ اپراتورهای تلفن همراه در حوزه فرهنگ‌سازی در جامعه و آمادگی ایرانسل برای حضور فعال در پویش آجر به آجر اشاره کرد و گفت:

به عنوان یک عضو کوچک هیئت علمی دانشگاه، باید بگویم که همه ما در طول تحصیل، از خدمات نظام آموزشی بهره‌مند بوده‌ایم و باید دین خود را به آموزش و پرورش ادا کنیم.

پویش آجر به آجر چیست؟

این پویش در راستای گسترش و توسعه فرهنگ مشارکت مردمی در امر مدرسه‌سازی و با هدف حضور افراد خیّر با هر سطح از توان مالی، برای سهیم شدن در مدرسه سازی، به اجرا در آمده است به واسطه این طرح آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای، می‌توانند فقط با اهدای هزینه خرید حتی یک آجر، در مدرسه سازی سهیم شوند تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل جا نماند و از شرایط تحصیل در مدرسه‌ای با کیفیت و امکانات مناسب برخوردار شود.

در این مراسم به نقش ایرانسل در کمک به پیاده‌سازی اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای ایجاد دسترسی به اینترنت پهن‌باند در مدارس روستایی اشاره شد و دو طرف در حوزه گسترش استفاده از ظرفیت و امکانات ایرانسل برای کمک به توسعه فرهنگ مشارکت مردمی در امر نوسازی، بازسازی و تجهیز مدارس توافق کردند.

در این مراسم رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز از خدمات بی‌شائبه ایرانسل در بازسازی مدارس استان‌های سیل‌زده قدردانی کرد و با تاکید بر گسترش همکاری‌های فی‌مابین در حوزه مدرسه‌سازی عنوان کرد:

سال گذشته، توسط 30 هزار نفر خیّر، مبلغ 1500 میلیارد تومان برای کمک به مدرسه سازی اهدا شده و با اجرای این پویش، تلاش خواهد شد تا این فرهنگ در بین تمام اقشار جامعه، سازمان‌ها و نهادهای مختلف، بیش از پیش فراگیر شود که در این میان، نقش شرکت‌های بزرگی مانند ایرانسل، بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است.

گفتنی است اپراتور ایرانسل پس از وقوع سیل فروردین با سازمان نوسازی مدارس قراردادی را انعقاد کرد و عهده‌دار ساخت و بازسازی مدرسه در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان شد. علاوه بر این، این اپراتور پس از اجرای طرح مدارس درخشان، برای دسترسی دانش‌آموزان مناطق کمتر توسعه‌یافته به  تجهیزات رایانه‌ای و شبکه اینترنت نقش زیادی داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای کاش ب جای کمیت ب کیفیت بپردازش و مدارس از پیش ساخته شده رو مجهز تر بکنند