آپدیت EMUI 11

آپدیت EMUI 11 با قابلیت‌های جدید در سه ماهه سوم 2020 عرضه خواهد شد

طبق اعلام مسئولان هواوی، آپدیت EMUI 11 با قابلیت‌های جدید و کارآمد در سه ماهه سوم 2020 برای کاربران محصولات این برند چینی عرضه خواهد شد.

در طول هشت سال گذشته، متخصصان هواوی تمرکز خود را روی توسعه اکوسیستم نرم افزاری EMUI این شرکت گذاشته‌اند. در حال حاضر نسخه EMUI 10.1 در اختیار کاربران قرار گرفته اما انتظار می‌رود با انتشار اندروید ۱۱، با همان روندی که تاکنون دیده‌ایم EMUI 11 نیز از راه برسد.

اطلاعات رسمی هم در خصوص توسعه EMUI 11 هواوی منتشر شده است و بر اساس اعلام ریاست بخش نرم افزارهای هواوی، EMUI 11 در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد. با این توضیحات، به نظر می‌رسد باید در بازه زمانی بین جولای تا سپتامبر امسال، منتظر دریافت این به‌روزرسانی نرم افزاری باشیم. به گفته Wang Chenglu، به روزرسانی EMUI 11 در مقایسه با EMUI 10 پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

قابلیت های آپدیت EMUI 11

آپدیت EMUI 11

البته این مقام مسئول به ارائه توضیحات تا همین حد کفایت کرده و ارائه جزئیات بیشتر در خصوص قابلیت‌های EMUI 11 و دستگاه‌های سازگار برای دریافت این به‌روزرسانی را به زمانی دیگر موکول کرده است.

نکته جالب توجه این که بر اساس گزارش‌هایی که درباره انتشار اکوسیستم نرم افزاری Hongmeng OS 2.0 هواوی به گوش می‌رسد، Hongmeng OS 2.0 نیز در بازه نزدیک به زمان انتشار EMUI 11 از راه خواهد رسید.

هواوی توسعه هرچه بیشتر قابلیت Distributed Technology را در EMUI در دستور کار قرار خواهد داد. در EMUI 10، تکنولوژی یاد شده امکان پشتیبانی از برقراری تماس‌های ویدئویی را بین چند دستگاه فراهم کرده است. گزارش‌های اخیر حکایت از آن دارند که در به‌روزرسانی EMUI 11 احتمالا امکان برقراری ارتباط با دیگر دستگاه‌های الکترونیکی همراه هواوی نظیر ساعت های هوشمند، تبلت‌ها، نوت‌بوک‌ها یا حتی تلویزیون‌ها و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی با صفحه نمایش متفاوت هم وجود خواهد داشت. قابلیت Distributed Technology با هدف ایجاد تعامل یکپارچه میان چندین دستگاه الکترونیکی، توسعه یافته است.

EMUI امکان استفاده بین دستگاهی را برای کاربران فراهم کرده و مانع‌های موجود میان سیستم‌های مختلف را از میان برداشته تا کاربران دستگاه‌های الکترونیکی همراه بتوانند از اکوسیستمی یکپارچه استفاده کنند.

علاوه بر این موارد، گفته می‌شود EMUI 11 بر پایه اندروید ۱۱ قرار است قابلیت‌های تازه‌ای در حوزه‌های اکوسیستم خانه‌های هوشمند، حریم خصوصی بهبودیافته و امنیت اطلاعات را به همراه داشته باشد.

همان‌طور که گفته شد تاریخ دقیقی برای انتشار به روزرسانی جدید EMUI منتشر نشده است. با این وجود انتظار می‌رود مشابه با سال گذشته میلادی EMUI 11 در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی ۲۰۲۰ (HDC 20) معرفی شود.

با رونمایی از این آپدیت، امکان آزمایش نسخه اولیه EMUI 11 برای کاربران فراهم می‌شود. گوشی‌های سری Huawei P40 و Huawei Mate 40 اولین دستگاه‌های هواوی خواهند بود که به این سیستم عامل مجهز خواهند شد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. منم میخوام گوشی هواوی بخرم امیدوارم اودیتش خوب باشه و مثل شیائومی اپدیت خوبی بده