هزینه اینترنت شبکه شاد

هزینه اینترنت شبکه شاد برای سال تحصیلی جدید رایگان خواهد بود

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد هزینه اینترنت شبکه شاد یا شبکه آموزشی دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید همانند سال تحصیلی گذشته رایگان خواهد بود.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد فقر فرهنگی خانواده‌های کودکان کار، عدم دسترسی به مدرسه و کودکانی که در حوزه استثنایی قرار دارند از دلایل وجود حدود 50 درصد از کودکانی که از تحصیل بازمانده‌اند محسوب می‌شوند که می‌توان این کودکان را تحت حمایت قرار داد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل آنچنان زیاد نیست، اما برای پوشش این افراد نیز می‌بایست بین آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های دولتی تفاهم‌نامه همکاری انعقاد شود. وی افزود با توجه به این که اداره ثبت و احوال مرجع رسمی آمار کشور محسوب می‌شود، در همین راستا قصد داریم در روزهای آینده سامانه‌ای را بر بستر فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش راه اندازی کنیم تا با سایر دستگاه‌ها ارتباط آنلاین برقرار شود و بتوانیم اطلاعت ساماندهی شده توسط سازمان ثبت احوال کشور را در کمترین زمان دریافت کنیم.

حاجی میرزایی در ادامه اظهار کرد پدیده ترک تحصیل یک پدیده رایج محسوب می‌شود که شیوع ویروس کرونا باعث تشدید آن خواهد شد. از این رو وظیفه‌ای به مدارس و ادارات زیرمجموعه آموزش و پرورش محول کردیم تا دانش آموزانی که قادر به تهیه گوشی های هوشمند یا اینترنت نیستند، از سایر روش‌ها آموزش ببینند و تمامی افراد از خدمات آموزشی بهره ببرند.

هزینه اینترنت شبکه شاد در سال جدید تحصیلی

حاجی میرزایی در پایان خاطرنشان کرد با توجه به رایزنی‌های انجام شده، هدفمان این است که هزینه اینترنت شبکه شاد را برای سال تحصیلی جدید همانند سال تحصیلی گذشته رایگان کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*