گوشی های 2020 نوکیا

گوشی های 2020 نوکیا طبق روال رونمایی خواهند شد

طبق روال و روی زمانبندی قبلی، گوشی های 2020 نوکیا رونمایی خواهند شد. این گوشی‌ها شامل سه مدل نوکیا 9.3 پیورویو، نوکیا 7.3 و نوکیا 6.3 هستند.

نوکیا هم اکنون در تلاش برای رونمایی از چند گوشی هوشمند در دسته‌بندی‌های مختلف بازار از نظر قیمتی و امکانات است. در حالی که شایعات مختلفی را در گذشته شنیده بودیم، اما یک گزارش جدید ادعا می‌کند که توسعه‌ی گوشی های 2020 نوکیا شامل مدل‌های نوکیا 9.3 پیورویو، نوکیا 7.3 و نوکیا 6.3 در حال انجام است و طبق روال گذشته در سه ماهه سوم یا اوایل سه ماهه چهارم سال 2020 معرفی خواهند شد.

به گزارش NokiaPowerUser، منابع نزدیک به کمپانی نوکیا گزارش داده‌اند که علیرغم شرایط سخت حاصل از شیوع جهانی ویروس کرونا، گوشی‌های این شرکت طبق زمانبندی انجام گرفته معرفی خواهند شد. اگرچه بسته به شرایط هر کشور، تاریخ دقیق رونمایی از آن‌ها در سراسر جهان می‌تواند متفاوت باشد.

این منابع ادعا کرده‌اند HMD Global هم اکنون در حال تست نسخه اولیه سه گوشی Nokia 9.3 PureView، Nokia 7.3 و Nokia 6.3 است. علاوه بر این، در بین گوشی‌های این شرکت فنلاندی می‌توان محصولاتی با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G را نیز یافت. اگرچه پیشتر گزارشی از سوی همین منابع منتشر شده بود که خبر از تأخیر احتمالی در رونمایی از این گوشی‌ها می‌داد، اما جدیدترین گزارش همان‌ها، نقطه‌ی عکس آن گزارش‌ها را ثابت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدوارم مشکلی جدید سری ۸ و حتی سر این هم معرفی بشه چون نوکیا بالاخره به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده تلفن‌های همراه میتونه حرف‌هایی برای گفتن داشته باشم