تبلت هواوی C5 10

انتشار جزئیاتی از تبلت هواوی C5 10 و دستبند TalkBand B6

افشاگران چینی با انتشار تصاویری در شبکه اجتماعی ویبو، جزئیاتی را از دو محصول جدید Huawei فاش کردند. یکی از آن‌ها، تبلت هواوی C5 10 و دیگری، دستبند هوشمند TalkBand B6 است.

در این تصاویر یک تبلت را می‌بینیم که به طرزی مشکوک، شبیه هواوی میت پد به نظر می‌رسد؛ اما تحت نام هواوی C5 10 عرضه می‌شود و ترکیب حافظه متفاوتی دارد.

تبلت هواوی C5 10

این دستگاه برای مدتی روی پیج فروشگاه آنلاین هواوی در چین قرار گرفت؛ اما بعدا از آنجا حذف شد. از مشخصات فنی آن باید به رم 4 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ اشاره کنیم.

گفته می‌شود قیمت هواوی C5 10 معادل 385 دلار (2699 یوان) است؛ در حالی که تبلت هواوی MatePad با رم 6 گیگابایتی و همین مقدار حافظه داخلی، 313 دلار (2199 یوان) قیمت دارد. شاید دلیل این افزایش قیمت، وجود چیپست کایرین 820 یا حتی کایرین 985 در آن باشد.

دستبند TalkBand B6 هواوی

هواوی TalkBand B5 یک دستبند هوشمند بود که در حالت بدون بند، نقش یک هدست بلوتوثی را هم ایفا می‌کرد. دو سال از عمر این گجت می‌گذرد و حالا ظاهرا جانشینی در راه است. عکس‌ها و ویدیوهای لو رفته نشان می‌دهند که ضعف طراحی مدل قبلی (ضخامت زیاد)، برطرف شده و هواوی TalkBand B6 ظاهر جذاب‌تری دارد.

اما از مشخصات این دستبند هوشمند باید به تراشه Kirin A1 هواوی، نمایشگر لمسی 1.53 اینچی و بدنه فلزی اشاره کنیم. این گجت پوشیدنی از بلوتوث 5.1 هم پشتیبانی می‌کند و برای شارژ سریع‌تر، از وجود یک درگاه USB-C بهره می‌برد.

البته تصاویر منتشر شده از جعبه‌ی فروش آن، یک نسخه اسپرت را نشان می‌دهند که ظاهرا دارای بند لاستیکی و کیس پلاستیکی است. قیمت این محصول نباید خیلی زیاد باشد؛ حتی نسخه پریمیوم آن که گفته می‌شود یک بند چرمی طلایی رنگ دارد.