رندر رنگ سفید گلکسی نوت 20 اولترا

رندری از نسخه رنگ سفید گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ منتشر شد

نخستین رندر از نسخه رنگ سفید گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy Note 20 Ultra منتشر شد. این نسخه Mystic White نام دارد.

تا پیش از این رندرهای گوشی نوت 20 اولترا سامسونگ را در دو رنگ برنزی و مشکی دیده بودیم. اکنون این گوشی در یک رنگ دیگر دیده شده است. رندری از نسخه رنگ سفید گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ منتشر شد که تصویر آن را می‌توانید در زیر ببینید.

رندر رنگ سفید گلکسی نوت 20 اولترا

رندر رنگ سفید گلکسی نوت 20 اولترا

انتظار می‌رود این گوشی‌هفته‌ی آینده پنجم آگوست (15 مرداد ماه) در رویداد آنلاین Unpacked سامسونگ رونمایی شود. ما هیچ جزئیات رسمی در مورد این گوشی پرچمدار از سوی خود شرکت سامسونگ نشنیده‌ایم، اما طبق انتظارات و آنچه از افشاگران مطرح حوزه موبایل شنیده شده، گلکسی نوت 20 در دو نسخه معمولی و اولترا عرضه خواهد شد و اکنون ما حتی با طراحی و امکانات آن‌ها نیز آشنا شده‌ایم.

بر اساس اطلاعات فاش شده، نسخه بین‌المللی گوشی گلکسی نوت 20 اولترا از چیپست اگزینوس 990 قدرت می‌گیرد، اجراکننده‌ی اندروید 10 است و به 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. در جلوی قاب این گوشی یک نمایشگر 6.9 اینچی 120 هرتزی از نوع AMOLED و رزولوشن +WQHD قرار گرفته است که حفره‌ای کوچک را برای میزبانی از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی گوشی شامل می‌شود. در پشت آن نیز شما دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی را به همراه یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا-واید و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی را در اختیار خواهید داشت.

این گوشی همچنین به نسل جدید قلم هوشمند S Pen مجهز است که تأخیر بسیار کم 9 میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌کند. در انتها باید به حضور یک باتری 4،500 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی اشاره کرد که وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر عهده دارد.