ایرفون بی سیم گلکسی بادز لایو سامسونگ

ایرفون لوبیایی شکل گلکسی بادز لایو سامسونگ رسماً تأیید شد

ایرفون بی سیم گلکسی بادز لایو سامسونگ – Samsung Galaxy Buds Live به طور اتفاقی در آپدیت جدید اپلیکیشن Galaxy Wearable دیده شد.

ایرفون لوبیا شکل آینده‌ی کمپانی سامسونگ که ماه‌هاست شایعاتی را در مورد آن شنیده‌ایم، به زودی رونمایی خواهد شد. این ایرفون که گلکسی بادز لایو نام دارد، در رویداد Unpacked سامسونگ که پنجم آگوست (15 مرداد) برگزارش می‌شود، به همراه گوشی‌های گلکسی نوت 20،‌ گلکسی زد فولد 2، تبلت گلکسی تب اس 7 و ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 رونمایی خواهد شد.

اکنون سامسونگ با به‌روزرسانی اپلیکیشن Galaxy Wearable خود، به طور ناخواسته جزئیاتی از این ایرفون بی سیم را فاش کرده است. به طور مثال ما اکنون می‌دانیم که آن یک ایرفون بی سیم واقعی (TWS) است و می‌توانید از طریق این اپلیکیشن، قابلیت حذف نویز (ANC) را فعال یا غیرفعال کنید.

این اپلیکیشن همچنین گزینه‌های شخصی‌سازی نرم افزاری دیگری را نیز برای گلکسی بادز Live از جمله تنظیمات اکولایزر صدا، گزینه‌های کنترلی لمسی و قابلیت پیدا کردن ایربادهای گم شده در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این اپلیکیشن همچنین به شما کمک می‌کند تا ایربادهای این دیوایس را به درستی در داخل گوش خود بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*