ارز دیجیتال Occo

اُکو (occo) رمز ارزی برای تامین امنیت ارزهای دیجیتال

گروه علمی پژوهشی آورکلاک، به تازگی اعلام کرده که پروژه ارز دیجیتال اُکو (OCCO) به مرحله نهایی رسیده و از ماه سپتامبر (نیمه اول مهر ماه) به طور رسمی به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

همه ساله حملات سایبری در حوزه‌ی رمزارزها خسارات جبران ناپذیری به کاربران و سرمایه گذاران این صنعت سایبری وارد می‌کند. گروه آورکلاک با توجه به این مسئله در صدد ارائه راهکار برای مقابله با این تهدید سایبری، اقدام به توسعه رمز ارزی برای افزایش امنیت رمز ارزها کرده است.

گروه علمی پژوهشی آورکلاک، تیمی متشکل از متخصصین امنیت سایبری است که در سال ۱۳۸۸ توسط بهزاد قاسمی تاسیس شد و به صورت تخصصی در زمینه امنیت فضای سایبری فعالیت می‌کند.

آزاده منشی زاده مدیر ارشد تیم آورکلاک  در رابطه با این موضوع عنوان کرده که پروژه اُکو (Occo) از مهر ماه سال ۱۳۹۶ کلید خورده و تیم طراحی و توسعه آورکلاک به مدت ۳ سال به صورت متمرکز روی این رمز ارز فعالیت داشته و در حال حاضر اُکو بعد از گذر از آزمایش‌های نهایی آماده ارائه و عرضه جهانی است و در نیمه اول مهر ماه سال جاری عرضه خواهد شد.

ارز دیجیتال Occo

آزاده منشی زاده مدیر ارشد تیم آورکلاک

مدیر بخش امنیت تیم آورکلاک، شادی منشی زاده در رابطه با الگوریتم و ساختار  کلی این ارز دیجیتال توضیح داد که اُکو بر بستر شبکه بلاکچین از الگوریتم اختصاصی و همتا به همتا استفاده می‌کند؛ همچنین منشی زاده خاطر نشان کرد که اُکو غیر قابل استخراج بوده و به صورت الگوریتمیک به شبکه کاربرانش تزریق خواهد شد.

با مطالعه خط مشی و مرام‌نامه (وایت پیپر) اُکو متوجه خواهیم شد که درآمد حاصل از این پروژه صرف طراحی و توسعه نرم‌افزارهای امنیتی رایگان مانند سایبون می‌شود. سایبون بسته نرم‌افزاری است که تیم آورکلاک آن را برای جلوگیری از سرقت رمز ارزها طراحی کرده است.

علاقه‌مندان به دنیای رمز ارزها می‌توانند برای اطلاع از زمان عرضه اُکو پیگیر خبرهای بعدی باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*