سیستم مورد نیاز بازی مدیوم

سیستم مورد نیاز بازی مدیوم – The Medium

بازی مورد انتظار و ترسناک The Medium کمتر از شش ماه دیگر عرضه می‌شود. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی مدیوم را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی مدیوم بالا است و از آنجایی که از آثار نسل جدید به حساب می‌آید، برای اجرای آن به سیستم نسبتا قدرتمندی نیازمند هستید.

استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) که آثار درخشانی همچون لیرز آف فیر (Layers of Fear) و جادوگر بلر (Blair Witch) را در کارنامه دارد، تا اینجا نشان داده که بازی The Medium نه تنها بهترین بازی ساخته آن‌ها است بلکه می‌تواند یکی از بهترین آثار ترسناک چند سال اخیر هم باشد. به گفته سازندگان، ساخت این بازی به دلیل چالش‌هایی که داشت، بر روی نسل فعلی کنسول‌ها امکان پذیر نبود و قدرت سخت افزاری بالایی می‌طلبید که این امر با ورود به نسل جدید، میسر شده است. سیستم مورد نیاز بازی هم دقیقا به همین مسئله اشاره دارد.

سیستم مورد نیاز بازی مدیوم

سیستم مورد نیاز بازی حتی در پایین‌ترین حالت هم بسیار بالا است و به آثار این روزهای بازار طعنه می‌زند. شما برای اجرای بازی در پایین‌ترین تنظیمات، حداقل به یک پردازنده Core i5 و یک کارت گرافیک 1060 با شش گیگابایت حافظه ویدیویی نیازمند هستید که شاید برای بازی دوستان غیرمنتظره باشد. اما برای دریافت نرخ فریم مناسب و رزولوشن 1080p، حداقل به یک کارت گرافیک GTX 1660 Ti یا رادئون RX Vega 56 نیاز دارید و اگر هم می‌خواهید بازی را بر روی رزولوشن 4K تجربه کنید، باید یک کارت گرافیک گران قیمت همانند RTX 2070 یا رادئون RX 5700 داشته باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی مدیوم

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل  Core i5-6600 @ 3.30GHz / ای ام دی Ryzen 5 2500X
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 / ای ام دی Radeon R9 390X
– حافظه ویدیویی (VRAM): شش گیگابایت برای انویدیا / چهار گیگابایت برای ای ام دی
– فضای هارد دیسک: 30 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

 سیستم پیشنهادی بازی The Medium

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل  Core i5-9600 @ 3.10GHz / ای ام دی Ryzen 7 3700X
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک (برای رزولوشن 1080p): انویدیا GeForce GTX 1660 Ti / ای ام دی RX Vega 56
– کارت گرافیک (برای رزولوشن 4K): انویدیا GeForce RTX 2070 / ای ام دی RX 5700 XT
– فضای هارد دیسک: 30 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– قابلیت پشتیبانی از فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing)

سیستم مورد نیاز بازی مدیوم

همان طور که مشاهده کردید، سیستم مورد نیاز بازی همانند کنا: پل ارواح (Kena: Bridge of Spirits) و دیگر عناوین نسل جدید، یک سر و گردن بالاتر از آثار چند سال اخیر است و طرفداران رایانه‌های شخصی دیگر نمی‌توانند با کارت گرافیک‌های قدیمی‌تر همانند GTX 660 به تجربه بازی‌های آتی بپردازند.

در این بازی، شما نقش یک واسطه را بازی می‌کنید که توانایی ورود به دنیای ارواح را دارد. پس از اینکه صحنه‌های مرگ یک کودک به شما وحی می‌شود، باید به یک هتل متروکه سفر کرده و جواب سوالات خود را پیدا کنید. ویژگی خاص بازی در گیم پلی دوگانه آن است که ظاهرا مکانیک‌های نوآورانه‌ای ارائه می‌دهد.

بازی The Medium قرار است در ماه دسامبر 2020 منتشر شود و علاوه بر نسخه رایانه‌های شخصی، برای کنسول ایکس باکس سری ایکس نیز عرضه خواهد شد. این بازی قرار است بر روی کنسول جدید مایکروسافت با نرخ 30 فریم در ثانیه و رزولوشن 4K اجرا شود و در سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار خواهد گرفت که اتفاق خوبی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*