دارک وب چیست

دارک وب چیست و منظور از دیپ وب کدام بخش از دنیای اینترنت است؟

در این ویدیو با گجت نیوز همراه باشید تا به زبان ساده ببینیم دقیقا دارک وب چیست و عبارت دیپ وب به کدام بخش از دنیای اینترنت اشاره دارد.

تمام اینترنت وبسایت‌ها، سرویس‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی که ما به‌صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم نیست، بلکه ابعاد دهکده جهانی بسیار وسیع‌تر و صد البته خطرناک‌تر از محتواهایی است که ما در استفاده روزانه با آن‌ها برخورد داریم. احتمالا با عبارات وب تاریک یا وب عمیق برخورد داشته‌اید، قسمت‌هایی از اینترنت که به صورت عادی در دسترس کاربران نیستند و همین باعث می‌شود برای بسیار از مردم این پرسش به وجود بیاید که منظور از دیپ وب و دارک وب چیست و چه اتفاقاتی در این بخش از شبکه جهانی رخ می‌دهد.

به‌طور کلی اغلب فعالیت‌هایی که در Dark web صورت می‌گیرد خلاف قانون است، اما لزوما خشن یا تبه‌کارانه نیستند، ولی به واسطه پوشش‌های امنیتی و هویت مخدوش افراد بسیاری از جرم جنایت‌های خشن و سازمان یافته در این بستر انجام می‌شوند. اما اوضاع برای دیپ وب اینگونه نیست و حتی قسمت‌هایی از سرویس‌های آنلاین، بانکداری الکترونیک و شبکه‌های درون سازمانی، بخشی از Deep web به‌شمار می‌روند. در این ویدیو قصد داریم به صورت ساده و مختصر به چیستی این بخش‌ها از اینترنت و اتفاقاتی که در آن‌ها به وقوع می‌پیوندد بپردازیم.

دارک وب چیست و آیا تمام فعالیت‌ها در وب تاریک مجرمانه است؟

آیا شما تا به امروز به دیپ وب یا دارک وب سر زده‌اید؟ نظر یا تجربیات خود در این‌باره را با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بسیار مفید و مختصر ممنون

  2. لینک دانلود ویدیو رو نذاشتین اشتباهی به جاش ادرس صفحه اصلی سایت رو گذاشتین

  3. اینجا گفته غیر قانونیه کارها در وب چرا خوب؟

  4. خوب اینو ک همه میدونن