پلی استیشن 5 یا سری ایکس

مقایسه پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس؛ کدام کنسول را بخریم؟

اطلاعات کامل و جامعی از کنسول‌های نسل نهمی منتشر شده است و در این ویدیو قصد داریم پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را با یکدیگر مقایسه کنیم.

چیزی تا آغاز رسمی نسل نهم بازی‌های ویدیویی باقی نمانده است و کنسول‌های PS5 و Xbox Series X تا کمتر از سه ماه دیگر روانه‌ی بازار خواهند شد. در هفته‌ی گذشته مایکروسافت و سونی قیمت و تاریخ عرضه‌ی کنسول‌های جدید خود را اعلام کردند و حالا بسیاری از بازیکنان به دنبال بررسی این کنسول‌ها و انتخاب گزینه‌ی بهتر هستند.

بدون شک در دنیای کنسول‌ها بازی‌های انحصاری و تراز اول حرف اول را می‌زنند. سونی تا به این ساعت بازی‌های جالب توجه‌ای همچون خدای جنگ 2، هورایزن غرب ممنوعه و مرد عنکبوتی: مایلز مورالس را برای پلی استیشن 5 معرفی کرده است و از آن سو مایکروسافت قصد دارد بازی‌هایی همچون هیلو اینفینیت و فورتزا موتوراسپورت بازیکنان را مجاب به خرید ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس کند.

کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس قرار است به ترتیب 299 و 499 دلار قیمت داشته باشند و نسخه استاندارد و دیجیتالی پلی استیشن 5 نیز به ترتیب 399 و 499 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

مقایسه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. رالی بهتر گرن توریسمو گیر نمیاری این حرف از بیخ غلط فورزا هورایزن بهترین ریسینگ

  2. بدون شک PS5یک چیز دیگه است
    کنسولxboxبدرد بچه های پیش دبستانی میخوره