ساعت هوشمند گلکسی واچ 3

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 سامسونگ را از تمام زوایا ببینید + ویدیو

تصاویری واضح و ویدیویی از جعبه گشایی ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 سامسونگ – Samsung Galaxy Watch 3 یک هفته مانده به رونمایی منتشر شد.

روز گذشته یک سامسونگ گلکسی واچ ۳ در یک ویدیوی هندزآن خودنمایی کرد به بیرون درز کرد. اکنون مجموعه تصاویری از جدیدترین عضو خانواده Galaxy Watch به بیرون درز کرده است که می‌تواند عرضه ساعت هوشمند گلکی واچ 3 در ابعاد و اندازه‌های مختلف را تأیید کند.

سامسونگ خودش را آماده‌ی رونمایی از طیف گسترده‌ای از محصولات جدیدی در پنجم آگوست (15 مرداد) در رویدادی به نام Galaxy Unpacked 2020 می‌کند. در این رویداد می‌توانیم با گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 20، گوشی منعطف گلکسی زد فلیپ 2، ایرفون‌های جدید گلکسی بادز لایو و تبلت‌های خانواده گلکسی تب اس 7 ملاقات کنیم. اما در کنار همه‌ی این‌ها، سامسونگ از جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ نیز به نام Galaxy Watch 3 پرده برداری می‌کند.

تصاویر ساعت هوشمند گلکسی واچ 3

Samsung Galaxy Watch 3

گلکی واچ جدید در دو سایز عرضه خواهد شد. در زیر قاب این دو نسخه بسیار شبیه به یکدیگر هستند. بیشترین تفاوت بین آن‌ها ظرفیت باتری است. سامسونگ در زیر قاب مدل 45 میلی‌متری از یک باتری 340 میلی‌آمپر ساعتی و مدل 41 میلی‌متری از یک باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. هر دو از فریم چرخشی بهره می‌برند. اگرچه طراحی این فریم در دو مدل کمی متفاوت است.

ساعت هوشمند Galaxy Watch 3 تمام قابلیت‌ها و نوآوری‌های نسخه‌های پیشین ساعت‌های سامسونگ را در خود جای داده است. اگرچه هنوز هیچ اشاره‌ای به نمایشگر فشار خون در آن نشده است. به جز این، می‌تواند تمام نیازهای نظارتی شما مانند نظارت بر خواب یا زمانی که بیش از حد فعالیت نداشته‌اید را برآورده کند. ضمناً انتظار می‌رود این گجت پوشیدنی در دو نسخه Wi-Fi‌ و LTE عرضه شود. بر اساس شایعات قیمت پایه این محصول 400 دلار خواهد بود.

جعبه گشایی ساعت هوشمند Galaxy Watch 3

اما به جز این عکس‌ها و جزئیات منتشر شده، ویدیویی از جعبه گشایی ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز به بیرون درز کرده است که نسخه‌ی برنزی این ساعت به نام Mystic Bronze را به نمایش می‌گذارد. برنزی، رنگ خاصی است که سامسونگ آن را برای تمام محصولات سال 2020 خود انتخاب کرده است.

دانلود ویدیو

نسخه‌ای که در این جعبه گشایی می‌بینید، نسخه‌ی 41 میلی‌متری گلکسی واچ 3 است که ابعادی برابر با 41 در 42.5 در 11.3 میلی‌متر و نمایشگر 1.2 اینچی را ارائه می‌کند. نسخه‌ی 45 میلی‌متری آن نیز ابعادی برابر با 45 در 46.2 در 11.1 میلی‌متر و نمایشگر 1.4 اینچی خواهد داشت. هر دو این مدل‌ها با یک درگاه USB-A و توان 5 وات شارژ می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر، تا 15 مرداد ماه منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اگر کاربردی باشه که خیلی عالیه👌👌

  2. این ویژگیها با آپدیت به گلکسی واچ اکتیو۲ هم اضافه میشه یا سنسور خاصی داره که فقط در گلکسی واچ ۳ تعبیه شده و مخصوص این ساعته؟؟؟

  3. می توانید تا ۱۰ دقیقه به ۵۰ متر (164 فوت) شیرجه بزنید.

    عالیه 🙂

  4. امیدوارم با قیمت پایین بیاد🤲

  5. ساعت چرا ساعت های هوشمند خود را در دو مدل صفحه تخت و گرد تولید نمی کنند