کیا اپتیما

کیا اپتیما به کیا K5 تغییر نام داد؛‌ سیاست جدید Kia برای سازگاری با بازارهای جهانی

شرکت کیا به تازگی نام خودروی لوکس خود را از Optima به K5 تغییر ‌نام داده است. کیا اپتیما 2021 با این تغییر نام به مصاف رقبای خارجی خود می‌رود.

جدیدترین مدل عرضه شده کیا اپتیما در بازارهای جهانی با ظاهری جدید و خلاقانه برای بخش سدان همراه بوده است. به گفته این شرکت کره‌ای خودروی اپتیما به منظور سازگاری با بازارهای جهانی به K5 تغییر ‌نام داده است.

کیا اپتیما

این اولین باری نیست که این شرکت نام خودروهای خود را تغییر می‌دهد؛ در گذشته نیز خودروی Kia Cadenza با تغییر نام به Kia K7 به بازار عرضه شد. به گفته شرکت کیا اپتیمای جدید به حدی متفاوت می‌باشد که استفاده از نامی جدید برای آن بسیار ضروری بوده است.

ولی آیا این تغییر ‌نام به خودروهای دیگر این شرکت کره‌ای نیز سرایت خواهد کرد؟ جیمزبل که یکی از اعضای بخش روابط عمومی شرکت کیا است در پاسخ به این سوال می‌گوید که خیر فعلا چیزی برای گفتن وجود ندارد اما باید خاطرنشان کرد که جیمزبل تا زمانی که خودرو K5 در آمریکا رونمایی شود چیزی از تغییر نام آن نگفته بود.

آیا کیا اپتیما در بازارهای جهانی موفق خواهد بود؟

واقعا دشوار است که بگوییم تغییر نام خودروی اپتیما به K5 تأثیر و ماندگاری در موفقیت فروش بعدی این خودرو خواهد داشت یا خیر. با این حال به رغم تغییرات چشمگیر آن در طراحی و انتخاب موتور قوی پیشرانه و ویژگی‌های استاندارد خواهد توانست تا خریداران سدان‌های میان رده را به خرید این خودرو مشتاق کند. باید منتظر بود و دید که آیا این تغییر نام حرکتی هوشمندانه بوده یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*