اجرای اپلیکیشن های گلکسی نوت 20 در ویندوز

اجرای اپلیکیشن های گلکسی نوت 20 در ویندوز چگونه است؟

اجرای اپلیکیشن های گلکسی نوت 20 در ویندوز 10 یکی از ویژگی‌های جذاب Galaxy Note 20 است که می‌تواند سازگاری بین گوشی و کامپیوتر شما را به بالاترین سطح برساند.

مایکروسافت حداقل تا عرضه سرفیس دو (Surface Duo) که به نظر می‌رسد چند هفته دیگر اتفاق بیافتد، خودش هیچ گوشی هوشمندی در بازار ندارد. اما در عین حال سامسونگ به خوبی از تجربه‌ی دسکتاپی در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده است. همکاری طولانی‌مدت بین این دو شرکت که از سال گذشته آغاز شده، هم اکنون به ثمر نشسته است و اکنون چیزی فراتر از توانایی نصب اپلیکیشن‌های مایکروسافت روی گوشی‌های سامسونگ خواهد بود. همراه با گوشی گلکسی نوت 20 و سازگاری خوبی که با ویندوز دارد، سامسونگ به نوعی ویندوزفون را در گوشی اندرویدی خود احیا کرده است.

کمپانی مایکروسافت چندی پیش اپلیکیشنی به نام Your Phone را عرضه کرد که می‌تواند پلی بین ویندوز و گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی باشد، اما قابلیت‌های محدودی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بر همین اساس سامسونگ پا را از این سطح فراتر گذاشته است. نسخه‌ی جدیدی از این اپلیکیشن در راه است که به شما اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های اندرویدی محبوب خودتان را در نوار وضعیت ویندوز پین کنید تا هر موقع به آن‌ها نیاز داشتید، روی کامپیوتر خود اجرا کنید. اجرای اپلیکیشن های گلکسی نوت 20 در ویندوز در واقع قابلیت بی‌نظیری است که در رویداد Unpacked 2020 سامسونگ از آن رونمایی شد.

اما سازگاری پرچمداران جدید سامسونگ با سرویس‌های مایکروسافت به همینجا ختم نمی‌شود. این دو شرکت در حال کار هستند تا انتقال اطلاعات بین کامپیوتر ویندوز 10 و گوشی گلکسی نوت 20 را آسان‌تر کنند. اگرچه این محدود به زمانیست که شما از اپلیکیشن‌های مایکروسافت یا سامسونگ استفاده کنید. اپلیکیشن Samsung Notes با OneNote همگام‌سازی خواهد شد، در حالی که Samsung Reminders نیز با Microsoft To Do، Outlook و Teams همگام می‌شود.

اجرای اپلیکیشن های گلکسی نوت 20 در ویندوز

و البته در اینجا Xbox Game Pass Ultimate، پلی برای ارتباط با پلتفرم گیمینگ ابری مایکروسافت که پیشتر Project xCloud نام داشت نیز وجود دارد. در این بین، پیش خرید کنندگان گوشی‌های سری Galaxy Note 20 سامسونگ می‌تواند باندل‌های گیمینگی را نیز به همراه گوشی خود در اختیار داشته باشند که نه تنها شامل عضویت 3 ماهه ایکس باکس گیم پس آلتیمیت است، بلکه کنترلر جدید گیمینگ Power A MOGA را نیز شامل می‌شود.

این‌ها قابلیت‌های بسیار جذابی است، اما مستلزم آن است که شما حتماً در اکوسیستم مایکروسافت و سامسونگ حضور داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینکه میشه بازی هاس ایکس باکس رو روش بازی کزد عالیه امیدوارم از سری ایکس هم پشتیبانی بکند

  2. این قابلیت خیلی خوبه واقعا بعضی وقتا ادم به مشکل بر میخوره واسه اینکه گوشیو با کامپیوتر سازگار کنه