سیم کارت ایرانسل

چگونه سیم کارت ایرانسل خود را شارژ کنیم؟ + آموزش

در این مطلب به بررسی نحوه خرید و شارژ سیم کارت ایرانسل می‌پردازیم. روش‌های متعددی برای خرید و استعلام باقی مانده اعتبار شما وجود دارد.

ایرانسل دومین اپراتوری بود که در ایران شروع به فعالیت کرد و توانست طی شش سال متوالی به عنوان یکی از برترین و بزرگترین عرضه کننده خدمات ارتباطی کشور نام خود را مطرح کند.

این اپراتور برای اولین بار در ایران سرویس اینترنت همراه 4G را با بیشترین سرعت پهنای باند در کشور راه‌اندازی کرد و پس از گسترش شبکه پرسرعت بی‌سیم ، خانگی و اداری توانست به عنوان برترین و بزرگترین سرویس دهنده دیتای ایران انتخاب شود و لوح و تندیس افتخار خود را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور دریافت کند و اکنون نیز موفق به آزمایش فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VOLTE) شده است.

روش خرید شارژ سیم کارت ایرانسل با تلفن همراه

همانند سایر اپراتورها، ایرانسل نیز از کد USSD برای شارژ سیم کارت استفاده می‌کند که می‌توان با وارد کردن رمز شارژ توسط کد USSD سیم‌کارت خود را شارژ کنید یا این که می‌توانید با استفاده از خدمات شارژ مستقیم این کار را انجام دهید و علاوه بر آن از بسته‌های اینترنتی، مکالمه و پیامکی نیز بهره ببرید.

برای شارژ سیم کارت ایرانسل می‌توانید از کد دستوری # رمز 16 یا 12 رقمی *141* استفاده کنید. جهت انجام این کار در صفحه شماره گیری ابتدا دکمه ستاره و سپس وارد کردن کد 141 و به دنبال آن مجددا دکمه ستاره را وارد کنید. حال سریال شارژ خریداری شده را وارد نموده و در آخر دکمه مربع را فشار دهید و با زدن دکمه تماس یا OK برای شارژ نمودن سیم کارت اقدام کنید. پس از چند لحظه در صورت صحیح وارد نمودن عملیات شارژ سیم کارت شما انجام خواهد شد.

در صورت به وجود آمدن مشکل در شارژ یا مخدوش بودن شماره سریال شارژ خریداری شده می‌توانید با شماره‌گیری 700 از طریق سیم کارت ایرانسل یا شماره‌گیری 09377000000 از سایر خطوط با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید و مشکل خود را توسط کارشناسان مرکز پاسخگویی ایرانسل حل کنید.

همچنین شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه زیر به آسانی از طریق فروشگاه ایرانسل اقدام به خرید شارژ و بسته‎‌های اینترنتی نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایرانسل

نحوه استعلام شارژ ایرانسل

روش های متنوعی برای استعلام اعتبار خطوط ایرانسلی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به کد دستوری #1*141* یا نرم افزار کاربردی ” ایرانسل من ” اشاره کرد. همچنین ایرانسلی‌ها می‌توانند با شماره گیری 700 از تمامی خطوط ایرانسل و وارد کردن شماره سیم کارت خود و سپس با ورود به منوی محصولات و خدمات و زیر منوی استعلام حساب این کار را انجام دهند.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

یکی دیگر از روش‌های شارژ سیم کارت‌های ایرانسل شارژ شگفت انگیز آن است که در این روش از شارژ، شما می‌توانید بیشتر از مبلغ تعیین شده اعتبار کسب کنید اما این اعتبار مدت‌دار بوده و می‌بایست در زمان مشخصی آن را مصرف نمایید.

برای این که از اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز برخوردار شوید باید شارژ خود را با کد دستوری # رمز شارژ 12 یا 16 رقمی *144* وارد کنید. مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند بر اساس جدول زیر تا سقف 30 درصد اعتبار هدیه کسب نمایند. بعد از دریافت این هدیه شما حداکثر تا 20 روز فرصت دارید تا از آن استفاده کنید.

ایرانسل

مواردی که باید پس از استفاده از شارژ شگفت انگیز در نظر داشته باشید :

  • اگر مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز به پایان برسد شارژ اصلی شما باقی مانده و تنها شارژ هدیه منقضی خواهد شد.
  • برقراری تماس با مرکز پشتیبانی ایرانسل (700) با این شارژ امکان پذیر است.
  • در زمان رومینگ نمی‌توانید از شارژ هدیه خود استفاده کنید.
  • خرید بسته‌های اینترنتی با شارژ شگفت انگیز امکان پذیر نیست.
  • در صورت داشتن شارژ هدیه امکان استفاده از مکالمه ، پیامک و پیام چندرسانه‌ای برای شما فراهم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*