نمونه تصاویر دوربین Xiaomi Mi 10 Ultra

نمونه تصاویر دوربین Xiaomi Mi 10 Ultra منتشر شد؛ زوم 120 برابری نه چندان دل‌انگیز

نمونه تصاویر دوربین Xiaomi Mi 10 Ultra منتشر شد. این تصاویر دوربین شیائومی می 10 اولترا از بزرگ‌نمایی نه چندان دل‌انگیز 120 برابری آن خبر می‌دهند.

یکی از فعالان حوزه موبایل که همه آن را با نام Ice Universe می‌شناسیم، کسی که به ارائه اطلاعات معتبری از گوشی‌های هوشمند معرفی نشده مشهور است، نمونه تصاویر دوربین Xiaomi Mi 10 Ultra  را منتشر کرده است.

سیستم دوربین شیائومی می 10 اولترا شامل حسگرهای روبرو می‌شود: حسگر معمولی 48 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.32 اینچ، دیافراگم f/1.85، لرزشگیر اپتیکال عکس، لنز 8P،‌ فلاش LED، حسگر 48 مگاپیکسلی تله فوتو با لنز پریسکوپی، دیافراگم f/4.1، زوم اپتیکال 10 برابری و زوم دیجیتال 120 برابری، یک حسگر 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری برای عکاسی پرتره و یک حسگر 20 مگاپیکسلی اولترا-واید 128 درجه‌ای برای عکاسی عریض.

این عکس‌های منتشر شده از یک زاویه، اما با لنزها و سطح زوم مختلف ثبت شده‌اند. همانطور که می‌توانید مشاهده کنید، سطح زوم دوربین 48 مگاپیکسلی این گوشی تا سطح 120 برابری نیز به نمایش گذاشته شده است؛ اما نتایج به دست آمده در این سطح چندان دل‌انگیز نیستند.

نمونه تصاویر دوربین Xiaomi Mi 10 Ultra

حتی تا زوم 10 برابری نیز کیفیت عکس قابل قبول است، اما جزئیات در زوم 50 یا 120 برابری آنطور که ما توقع داشتیم نیست.

نمونه تصاویر دوربین Xiaomi Mi 10 Ultra

برخی بر این باورند که گوشی شیائومی می 10 اولترا در بزرگ‌نمایی 120 برابری هیچ پردازشی رخ دادهن می‌شود، بلکه همان عکس در زوم 50 برابری کراپ می‌شود. برای مشاهده‌ی تصاویر با کیفیت واقعی روی این لینک کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کیفیتش خوبه چجور نوشتید بده؟!!

    • از این فاصله نوشته روی تابلو راهنمایی رانندگی رو زده بعد میگید خوب نیست؟دوربین DSLR کنون که نیست یه گوشیه.فوق العادست با لنز گوشی همچین زومی میده.مگه آدم چقدر احتیاج داره به همچین زومی.همین که تا زوم ۵۰× کیفیتش خیلی خوبه به نظر من عالیه برای یه گوشی.

  2. شیافومی بنجل ساز
    در واقع حذف جزئیات و برش دادن تصویر بدون هیچ پردازشی اسمش گذاشته زوم 120برابر!!!
    انوقت دگزو مارک به این گوشی بنجل امتیاز عالی را داده!