آی او اس 13.6.1 اپل - iOS 13.6.1

اپل آپدیت آی او اس 13.6.1 را با هدف حل مشکل سبز شدن نمایشگر آیفون‌ها منتشر کرد

آپدیت آیپد او اس و آی او اس 13.6.1 اپل – iOS 13.6.1 منتشر شد. این به روزرسانی، مشکل سبز شدن صفحه نمایش آیفون ها را برطرف می‌کند.

امروز صاحب آیفون‌ها و آیپدها، به‌روزرسانی آیپد او اس و آی او اس 13.6.1 را برای تمام دستگاه‌های سازگار منتشر کرد. البته در این به‌روزرسانی کوچک نباید انتظار امکانات جدیدی را داشته باشید، این بیلد تماماً به حل مشکلات و باگ‌های مختلف می‌پردازد. با این حال شما برای تجربه کاربری بهتر و افزایش امنیت آیفون و آیپد خود حتماً باید آن را نصب کنید.

این به‌روزرسانی وعده می‌دهد رنگ سبز به نمایش درآمده روی برخی از مدل‌های آیفون که به خاطر مشکلات مدیریت دما است را برطرف می‌کند. آپدیت iOS 13.6.1 همچنین مشکل غیرفعال شدن نوتیفیکیشن‌های انفجاری (Exposure Notifications) که توسط برخی از کاربران گزارش شده بود را برطرف می‌کند.

آی او اس 13.6.1 اپل - iOS 13.6.1

علاوه بر این، موضوعی که مانع از حذف خودکار فایل‌های داده سیستم هنگام کم شدن فضای ذخیره‌سازی داخلی می‌شد را نیز برطرف خواهد کرد. این ویژگی مهمی برای صاحبان آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی است که فضای داخلی زیادی برای ذخیره اطلاعات ندارند.

آپدیت iOS 13.6.1 فقط 110 مگابایت حجم دارد. برای دانلود آن می‌توانید به صفحه تنظیمات گوشی خود، سپس به مسیر General > Software Update بروید. البته اگر گزینه‌ی به‌روزرسانی خودکار را فعال کرده باشید، این آپدیت به صورت خودکار روی گوشی دانلود و نصب خواهد شد.

آپدیت بزرگ بعدی آیفون‌ها، آی او اس 14 نام دارد که هم اکنون نسخه‌های پیش‌نمایش آن در اختیار توسعه دهندگان و عموم کاربران قرار گرفته است، اما نسخه نهایی آن در پاییز پیش رو منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*