دانلود برنامه Eclipse

با دانلود برنامه Eclipse از لایو والپیپر گوگل پیکسل‌های جدید استفاده کنید

در گوگل پیکسل ۴ ای (Google Pixel 4a) لایو والپیپرهای جدیدی قرار گرفته که با بازخورد مثبت فراوانی همراه شده‌اند. شما نیز می‌توانید با دانلود برنامه Eclipse این والپیپرها را روی دیوایس خود مشاهده کنید.

مسلما گوگل برای ساخت و طراحی پیکسل‌های جدیدش، گوشی پیکسل 4 ای زمان زیادی صرف کرده تا محصولی عالی و پرطرفدار روانه بازار کند. گرچه هنوز این گوشی به دست کاربرانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند نرسیده اما ویژگی‌های آن از حالا محبوب واقع شده‌اند. به تازگی یکی از توسعه‌دهندگان اطلاعات جدیدی درباره این گوشی منتشر کرده و تصویر واضح‌تری از لایو والپیپر پیکسل جدید در اختیار عموم قرار داده است. این لایو والپیپر جدید که Eclipse نامیده می‌شود مطابق با درصد شارژ باتری دیوایس متغیر خواهد بود و ظاهری متفاوت به پیکسل خواهد بخشید. اما با دانلود برنامه Eclipse می‌توانید این ویژگی را روی سایر گوشی‌های اندرویدی نسخه نوقا و جدیدتر نیز تجربه کنید.

آنچه لایو والپیپر Eclipse را خاص می‌کند تغییرات مبتنی بر واقعیتی است که می‌تواند حاوی اطلاعات درباره میزان شارژ باتری نیز باشد. کارکرد این والپیپر به گونه‌ای است که رنگ آبی روی صفحه اصلی گوشی نمایان می‌شود. سپس با کاهش تدریجی درصد شارژ باتری، ارتفاع رنگ نیز کاهش پیدا می‌کند و جای خود را به رنگ مشکی می‌دهد. نکته جالب آنکه اگر گوشی شما در حالت Dark mode باشد رنگ بنفش به جای آبی نمایش داده می‌شود تا هماهنگی بیشتری با سایر رنگ‌های رابط کاربری ایجاد کند و اگر از اندروید 10 استفاده می‌کنید شاهد اوج این هماهنگی خواهید بود.

دانلود برنامه Eclipse

دانلود برنامه Eclipse

برنامه لایو والپیپر Eclipse توسط یکی از اعضای XDA منتشر شده که پیش‌تر نیز والپیپرهای پیکسل 2، پیکسل 3 و پیکسل 4 را استخراج و در قالب اپلیکیشن در اختیار همگان قرار داده بود. بنابراین چندان جای تعجبی ندارد که این اپلیکیشن نیز ساخته دست او باشد. در ادامه نکاتی که او برای نصب برنامه Eclipse ذکر کرده را مشاهده خواهید کرد.

  • برنامه از اندروید 7.0 و بالاتر پشتیبانی می‌کند. رنگ رابط کاربری با استفاده از این برنامه تغییری نخواهد داشت. اگر از اندروید نسخه 8.1 و جدیدتر استفاده می‌کنید از نصب نسخه اختصاصی برنامه برای این سیستم عامل مطمئن شوید.
  • برخلاف گذشته که تنها گوشی‌های 64 بیتی قادر به اجرای برنامه بودند، حالا هر دو مدل گوشی‌های 32 بیتی و 64 بیتی می‌توانند Eclipse را اجرا کنند.
  • برخی از ویژگی‌های برنامه هنوز در حال توسعه هستند، بنابراین منتظر آپدیت‌های آتی باشید.
  • لایو والپیپر از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) پشتیبانی نخواهد کرد.
  • بعد از دانلود برنامه Eclipse با مراجعه به برنامه مدیریت فایل‌ها، احتمالا فایل نصبی را در پوشه «Download» و در قسمت Internal Storage خواهید یافت.
  • برنامه را نصب کنید و اگر پیغامی جهت تایید نصب برنامه از منابع ناشناس (Unknown Resources) نمایش داده شد، آن را تایید کنید چرا که برنامه ایمن است.
  • بعد از اینکه عملیات نصب به اتمام رسید می‌توانید با جست و جو در قسمت والپیپرها آن را بیابید و والپیپر مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • شما می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی استور (Google Play Store) و در قسمت «Live Wallpapers» نیز این برنامه را پیدا کرده و مستقیما از گوگل دانلود کنید.

=

در نظر داشته باشید به دلیل نهایی نبودن برنامه ممکن است پس از نصب با باگ‌هایی روبرو شوید که در آپدیت‌های آینده مرتفع شوند.