مه گرفتگی دوربین گلکسی نوت 20

کاربران از مه گرفتگی دوربین گلکسی نوت 20 شکایت دارند!

برخی کاربران از مه گرفتگی دوربین گلکسی نوت 20 سامسونگ – Samsung Galaxy Note 20 در هنگام عکاسی در شرایط مختلف شکایت‌ کرده‌اند.

سامسونگ اخیراً گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 خودش را در کره عرضه کرده است و با کمال تعجب شاهد محبوبیت چشمگیر آن پس از عرضه بودیم. با این حال، برخی کاربرانی که از خریداران این گوشی بوده‌اند، به خاطر یک مشکل بزرگ در سیستم دوربین گوشی از آن شکایت دارند.

یکی از کاربران با نام کاربری Stinger1 در تالار گفتگوی سامسونگ تصاویری که با 3 دوربین مختلف گوشی نوت 20 ثبت کرده را منتشر کرده که یک لایه‌ی شبیه به مه گرفتگی را روی سطح تصویر نشان می‌دهد. در این پست توضیح داده شده که این پدیده وقتی رخ می‌دهد که تلفن شما تغییرات دما را احساس می‌کند. برخی از کاربران هم این موضوع را تأیید کرده‌اند.

مه گرفتگی دوربین گلکسی نوت 20

از آن هم تعجب‌برانگیزتر این که یک کاربر تشریح کرده که دستگاه خود را به مرکز خدمات سامسونگ برده است و پس از بررسی توسط کارشناسان سامسونگ، دستگاه بدون ایراد و معمولی ارزیابی شده است.

علت مه گرفتگی دوربین گلکسی نوت 20 چیست؟

این مسئله ممکن است هنگامی رخ دهد که رطوبت محیط از طریق دریچه‌های خنک کننده وارد دیوایس شود و تغییرات شدید درجه حرارت، باعث مه گرفتگی دوربین گلکسی نوت 20 شود. در این پیغام عنوان شده است که این یک پدیده طبیعی بوده و سامسونگ مسئولیت تعمیر یا تعویض گوشی شما را بر عهده نخواهد داشت. این شرکت کره‌ای فقط به کاربران توصیه می‌کند که هنگام تغییر دمای شدید، از گوشی خود برای عکاسی استفاده نکنند.

اگرچه این مسئله به صورت مستقیم عملکرد دوربین را مختل نمی‌کند، اما می‌تواند یک لایه‌ی خاکستری رنگ را به عکس‌هایی که ثبت می‌گیرید اضافه کند. اگر این مشکل گسترده باشد و توسط کاربران زیادی در سراسر جهان گزارش شود، یعنی روی لنز تمام گوشی‌های سامسونگ تأثیرگذار خواهد بود و حتی به‌روزرسانی نرم افزاری هم نمی‌تواند مشکل را حل کند.

سامسونگ هنوز به صورت رسمی هیچ واکنشی به این اتفاق نداشته و مشکل نیز هنوز به طور گسترده توسط کاربران گزارش نشده است. منتظر بروزرسانی تازه این گزارش هستیم.