ساعت هوشمند Honor Watch GS Pro

ساعت هوشمند Honor Watch GS Pro برای دوستداران کوهنوردی در راه است

آنر در سال 2019 مجیک واچ 2 را معرفی کرد؛ حالا اما روی مدل ارتقایافته‌ی آن با نام واچ جی اس پرو کار می‌کند. کمپانی چینی، ساعت هوشمند Honor Watch GS Pro را گجت دلخواه دوستداران کوهنوردی توصیف کرده است.

برند زیرمجموعه هواوی با انتشار یک پست روی شبکه اجتماعی ویبو، در راه بودنِ ساعت هوشمند Honor Watch GS Pro را اعلام کرد. این پست، پیام شاعرانه‌ای هم داشت با این مضمون که: «کوهستان، جهانگردان را می‌خوانَد و برای شما جویندگان راه، همیشه مسیری وجود دارد.»

پیام دیگر پست، این بود که: «آنر واچ جی اس پرو به زودی عرضه می‌شود تا شما را در مسیر زندگی با فرصت‌های بی‌پایان، همراهی کند.»

ساعت آنر واچ جی اس پرو

اولین کامنت زیر این پست را جرج ژائو، مدیرعامل آنر گذاشت. او تایید کرد که تولید این ساعت هوشمند به انجام رسیده و در حال گذراندن مراحل تست است. ژائو همچنین به قابلیت‌های پیشرفته و کاربردی گجت برای ورزش‌ در فضای باز و زندگی شهری اشاره کرد.

آنر مجیک واچ 2 عمر باتری فوق‌العاده‌ای داشت و تا 14 روز بدون شارژ مجدد، قابل استفاده بود؛ البته اگر قابلیت‌های هوشمند آن را محدود می‌کردید. امید می‌رود در Honor Watch GS Pro شارژ باتری حتی با روشن بودن رهیاب جی پی اس TomTom نیز برای مدت طولانی، دوام بیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*