مشخصات فنی گوشی نوکیا 3.4 - Nokia 3.4 و نوکیا 2.4 - Nokia 2.4

مشخصات فنی گوشی نوکیا 3.4 با پردازنده Snapdragon 460 لو رفت

چنان که به نظر می‌رسد، مشخصات فنی گوشی نوکیا 3.4 – Nokia 3.4 و همچنین دیگر گوشی این سری نوکیا 2.4 – Nokia 2.4 لو رفته است.

این روزها اطلاعات بسیاری از مشخصات و حتی طراحی و عکس گوشی‌های مورد انتظار در بازار لو می‌رود؛ این درحالی است که امروز، خبر از شرکت نوکیا و گوشی‌های سری 4. آن رسیده و به نظر می‌رسد که قدرت آن‌ها، برای یک اسمارت‌فون میان‌رده، مناسب باشد.

مشخصات فنی دو گوشی نوکیا 3.4 و نوکیا 2.4 که تا به امروز با نام‌های کدگزاری شده Doctor Strange و Wolverine شناخته می‌شدند، پیش از معرفی لو رفته و نشان می‌دهد که هر دو آن‌ها، از اندروید ۱۰ بهره‌مند خواهند بود.

مشخصات فنی گوشی Nokia 3.4 و Nokia 2.4

مشخصات فنی گوشی نوکیا 3.4 - Nokia 3.4 و نوکیا 2.4 - Nokia 2.4

طبق گزارشات، نام پردازنده گوشی نوکیا ۳.۴ تنها با عنوان Qualcomm اعلام شده درحالی که امتیازات آن، با Snapdragon 460 برابری می‌کند؛ با این حساب، نوکیا ۳.۴ همراه با ۳ گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۸۰ گیگاهرتز مدل Cortex A73 از برادر کوچکتر خود، نوکیا ۲.۴ کمی قوی‌تر نشان می‌دهد. همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و حافظه ۶۴ گیگابایتی، از مشخصات این گوشی خواهند بود.

در مقابل، پردازنده Nokia 2.4 از نوع Cortex A53 بوده که سرعت آن نیز ۲ گیگاهرتز گزارش داده شده و ظاهرا فضای رم این گوشی، ۲ گیگابایت خواهد بود. هر دو گوشی اندروید ۱۰ را به صورت پیش‌فرض خواهند داشت و حداقل تا دو سال بعد نیز به‌روز رسانی خواهند شد.

با وجود اینکه این اطلاعات پیش از اعلام رسمی لو رفته، اما رونمایی از این دو گوشی، احتمالا همراه با دستگاه‌های میان‌رده دیگر از این شرکت مانند Nokia 7.3 به زودی و در ماه آینده، در رویداد IFA انجام خواهد شد.

همچنین به زودی اطلاعات بیشتری از پرچمدار بعدی نوکیا منتشر خواهد شد؛ چنان که گفته می‌شود، کیفیت دوربین این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل بوده و پردازنده Snapdragon 865 نیز بر روی آن نصب خواهد بود که در کنار نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز، به نظر حرف‌های زیادی را برای گفتن در مقابل رقیبان خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نوکیا از قبل شرکت عالی بوده