رندر هواوی انجوی 20 پلاس

رندر هواوی انجوی 20 پلاس ظاهری شبیه به میت 30 پرو را نشان می‌دهد

نخستین رندر هواوی انجوی 20 پلاس – Huawei Enjoy 20 Plus به طراحی قاب پشتی مشابه آن با گوشی میت 30 پرو سال گذشته اشاره می‌کند.

چند روز قبل ما متوجه شدیم که گوشی هواوی Enjoy 20 Plus به جای چیپست برند Kirin ساخت هواوی، از چیپست 5G شرکت مدیاتک قدرت خواهد گرفت. این به خاطر تحریم تازه‌ای است که باعث شده هواوی نتواند چیپست‌های سری کایرین خودش را با استفاده از فناوری‌های شرکت آمریکایی TSMC تولید کند.

امروز نیز رندر هواوی انجوی 20 پلاس منتشر شده تا با طراحی این گوشی آشنا شویم. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، این گوشی طراحی جزیره‌ی دوربین پشتی خودش را از گوشی‌های پرچمدار سری میت 30 سال قبل هواوی به ارث برده است.

رندر هواوی انجوی 20 پلاس

رندر هواوی انجوی 20 پلاس

این گوشی همچنین از نمایشگری تمام صفحه بدون هرگونه بریدگی و حفره بهره می‌برد، زیرا دوربین سلفی آن از نوع پاپ آپ است. قاب پشتی نیز به جز دوربین‌ها از چیزی میزبانی نمی‌کند. سازنده با توجه به این که از یک نمایشگر LCD در این گوشی استفاده کرده و محدودیت قرار گیری حسگر زیر این نوع نمایشگر وجود دارد، در نتیجه حسگر اثر انگشت را به زیر کلید پاور فریم کناری گوشی برده است. کلیدهای تنظیم ولوم در سمت چپ، جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بالا و درگاه USB تایپ C به همراه حفره‌های اسپیکر و اسلات سیم کارت نیز روی فریم زیری گوشی قرار دارند.

منبعی که این رندرها را منتشر کرده، عنوان می‌کند که گوشی انجوی 20 پلاس هواوی از چیپست دیمنسیتی 720 5 جی شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد. این نخستین گوشی برند هواوی است که از این تراشه استفاده خواهد کرد.

در خانواده انجوی 20، یک مدل پرو نیز وجود دارد که به چیپست دیمنسیتی 800 تجهیز خواهد شد. این تراشه در نسخه اصلی انجوی 20 نیز می‌تواند حضور پیدا کند.

بر اساس گزارش‌های پیشین، گوشی Huawei Enjoy 20 Plus به یک نمایشگر 6.63 اینچی، دوربین سه‌گانه پشتی متشکل از حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق به همراه یک باتری 4،200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 وات مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طراحیش خوبه ولی کاش از همون کایرین استفاده میکرد قیمتش هم که خوبه

  2. زیاد خوب نیستش 😡

  3. خوبه ولی کاش ظاهرشو تقلید نمیکردن