فصل ششم بازی Apex Legends

جزئیات آپدیت فصل ششم بازی Apex Legends

فصل ششم بازی Apex Legends – اپکس لجندز به تازگی آغاز شده است و در این فصل شاهد تغییرات زیادی هستیم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

فصل ششم بازی Apex Legends دارای عناصر تازه‌ای است که طرفداران مجموعه باید به خوبی با آن‌ها آشنا شوند؛ از اسلحه‌های جدید تا یک بتل پس هیجان انگیز دیگر.

آپدیت فصل ششم بازی Apex Legends منتشر شد

علاوه بر این‌ها، در فصل 6 شاهد اصلاحاتی در نقشه، یک شخصیت جدید از کلاس دفاعی و یک سیستم ساخت و ساز کاملا متفاوت هستیم. در ادامه با ما هم همراه باشید تا از تمامی تغییرات اساسی این فصل مطلع شوید.

– تغییرات نقشه

فصل ششم بازی Apex Legends

در فصل ششم همانند فصل چهارم، یک نقشه کاملا جدید نداریم اما مناطق جدیدی به همان نقشه‌های قدیمی اضافه شده‌اند. در داستان دنیای اپکس لجندز، شرکت صنایع هموند (Hammond Industries) به تاثیرگذاری خود بر جهان ادامه می‌دهد و این مسئله باعث ایجاد مناطق جدیدی شده است. منطقه آتش فشانی نزدیک به منطقه دُم (The Dome) حذف شده و منطقه دریل (Drill Site) نیز جایگزین شده است. یک منطقه دیگر به نام استیجینگ (Staging) نیز به نقشه اضافه شده است.

– یک اسلحه جدید

فصل ششم بازی Apex Legends

از دیگر ویژگی‌های جدید بازی، یک ساب مشین گان قدرتمند به نام ولت (Volt) است. همانند اکثر اسلحه‌های بازی Apex Legends، این اسلحه نیز از مجموعه تایتان فال (Titanfall) آمده و به نظر نمی‌رسد تغییر خاصی در عملکرد آن ایجاد شده باشد.

ولت همچنین اولین ساب مشین گان بازی است که با انرژی کار می‌کند و ظاهرا بُرد بالایی دارد. بنابر این از آن برای تیراندازی به دشمنان در فواصل دور هم می‌توانید استفاده کنید. با این حال، مطابق معمول اسلحه‌های کلاس SMG، توصیه می‌شود که از آن در فواصل نزدیک و متوسط استفاده نمایید.

– تغییرات در لوت‌ها

یک بازی بتل رویال بدون لوت، خسته کننده و تکراری می‌شود. بازی اپکس لجندز در این بخش هم تغییراتی داشته است. برای اسلحه‌های تک تیرانداز، می‌توانید مهمات بیشتری حمل کنید و از هر لوت، مهمات بیشتری هم برای اسلحه‌های دیگر خود به دست می‌آورید.

قبلا از هر لوت، 8 تیر برای اسلحه‌های تک تیرانداز به دست می‌آوردید که این رقم به 12 تیر افزایش پیدا کرده است. مهمات دیگر اسلحه‌ها نیز از 16 تیر به 24 تیر افزایش پیدا کرده است. در سوی دیگر، مهمات «مبتنی بر انرژی» کاهش پیدا کرده و به جای 30 تیر، از هر لوت 20 تیر به دست می‌آورید.

 – تغییرات در سیستم جلیقه ضدگلوله

فصل ششم بازی Apex Legends

در فصل ششم بازی Apex Legends سیستم جلیقه ضدگلوله نیز تغییرات مهمی را تجربه کرده است. همه جلیقه‌ها به جز جلیقه طلایی، حالا جلیقه ایوو (Evo armor) به حساب می‌آیند، یعنی می‌توانید جلیقه‌های سفید، آبی و بنفشی که پیدا می‌کنید را ارتقا دهید. جلیقه قرمز در میان لوت‌ها پیدا نمی‌شود و فقط از طریق ارتقای جلیقه می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

بازیکنان با یک جلیقه ایوو صفر وارد بازی می‌شوند و اگر در همان ابتدای بازی به دشمنان دیگر آسیب برسانند، جلیقه آن‌ها به صورت اتوماتیک به کلاس سفید تبدیل می‌شود.

– سیستم ساخت و ساز (Crafting)

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که با آپدیت فصل ششم بازی Apex Legends به آن اضافه شده، سیستم ساخت و ساز است. آن‌هایی که چندان خوش شانس نیستند و لوت مناسبی پیدا نمی‌کنند، می‌توانند بیشترین بهره را از این سیستم ببرند. بازیکنان باید از لوت‌ یا ایستگاه‌های مخصوص منابع، قطعات مختلف را پیدا کرده و سپس به وسیله رپلیکیتر (Replicator) می‌توانند اسلحه یا تجهیزات مورد نظر خود را بسازند.

لوت‌هایی که اجازه ساخت آن‌ها را دارید ممکن است به صورت روزانه یا هفتگی تغییر پیدا کند اما از صفحه نقشه، می‌توانید ببینید که چه چیزهایی را می‌توانید بسازید.

 – اسپری‌های هولوگرامی (Holo-Sprays)

فصل ششم بازی Apex Legends

اگر کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو (CSGO) بازی کرده باشید، با ویژگی اسپری کردن آشنا هستید. اسپری کردن در واقع امضای شماست، برای مثال وقتی که یک دشمن را از بین می‌برید، می‌توانید در کنار جسد او اسپری کنید که در واقع نوعی تحقیر کردن به حساب می‌آید. در بازی‌های مختلف، اسپری کردن به معنای شاخ و شانه کشیدن برای دیگر بازیکنان است، خصوصا هنگامی که آن‌ها به یک منطقه رسیده و در کنار اجساد، امضای شما را مشاهده می‌کنند.

این ویژگی حالا به بازی Apex Legends آمده است اما این بار، با اسپری‌هایی به شکل هولوگرام رو به رو هستیم. امضای شما به شکل یک تصویر سه بعدی بر روی زمین قرار می‌گیرد و همه دشمنان می‌توانند آن را مشاهده کنند.

– بتل پس

با آغاز هر فصل، یک بتل پس جدید هم در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد و فصل ششم هم استثنا نیست. بتل پس این فصل، یک اسلحه G7، یک لباس جدید برای شخصیت بلاد هاند (Road Warrior)، پنج اسپری هولوگرامی، تجهیزات جدید پرواز و چند اسکین جذاب برای اسلحه‌های دیگر را شامل می‌شود.

کسانی که نسخه پریمیوم بتل پس را خریداری کنند، چند اسکین کمیاب دیگر نیز دریافت می‌کنند که نمونه مشابه آن‌ها را کمتر در دنیای اپکس لجندز رویت کرده‌ایم.

– به‌روزرسانی شدن اسلحه‌ها

فصل ششم بازی Apex Legends

سازندگان همواره تلاش کرده‌اند تا میان اسلحه‌های بازی تعادل بیشتری ایجاد کنند و این تلاش در فصل جدید هم ادامه دارد. اسلحه چارج رایفل (Charge Rifle) حالا با هر شلیک، دو تیر مصرف می‌کند اما سایز خشاب آن نیز افزایش یافته است. اسلحه هِم لاک (Hemlock) در حالت تیراندازی بِرست (Burst Mode) لگد کمتری می‌اندازد و راحت‌تر می‌توانید ریکویل آن را کنترل کنید.

اسلحه تریپل تیک (Triple Take) نیز حالا با سرعت بیشتری شلیک می‌کند و سایز خشاب آن افزایش یافته است. دقت اسلحه چوک (Choke) بالاتر رفته و شات گان محبوب همه، موزامبیک (Mozambique) نیز حالا خشاب بزرگ‌تری دارد (با ظرفیت چهار تیر).

– تغییرات در کلاس ریکان (Recon)

کلاس ریکان نیز تغییرات زیادی داشته است. حالا شخصیت‌های این کلاس هنگامی که از سور وی بیکن (Survey Beacon) استفاده کنند، می‌توانند محل قرارگیری حلقه بعدی را ببینند. اما برای اینکه از تضعیف شخصیت پث فایندر (Pathfinder) جلوگیری شود، هرگاه که او از سور وی بیکن استفاده کند، با سرعت بیشتری به قابلیت نهایی (Ultimate) خود دست می‌یابد.

همچنین هنگامی که بلاد هاند از قابلیت نهایی خود استفاده می‌کند، اگر در آن مدت محدود، بتوانید دشمنی را از بین ببرید، مدت زمان استفاده از این قابلیت نهایی افزایش می‌یابد. همچنین در حالت قابلیت نهایی، استفاده از قابلیت‌های معمولی این شخصیت با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد.

شخصیت کریپتو حالا (Crypto) با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشینی که در اختیار دارد، می‌تواند از ایستگاه‌های احیای هم‌تیمی (Respawn Beacon) استفاده کند و دیگر نیازی نیست که شخصا به آنجا برود. این پهپادها البته راحت‌تر دیده می‌شوند و می‌توان به آن‌ها شلیک کرد اما درجه سلامتی بالاتری هم خواهند داشت.

– شخصیت جدید بازی: رمپارت (Rampart)

فصل ششم بازی Apex Legends

و در نهایت به شخصیت جدید بازی می‌رسیم یعنی رمپارت، یک دختر 21 ساله دورگه انگلیسی هندی که در کلاس دفاعی (Defensive) قرار می‌گیرد اما در مقایسه با دیگر شخصیت‌های این کلاس، تهاجمی ترین آن‌ها به حساب می‌آید.

رمپارت می‌تواند مهمات بیشتری حمل کند و سرعت تعویض خشاب او با اسلحه‌های مینی گان، سریع‌تر است. او همچنین می‌تواند یک دیوار به عنوان سنگر ایجاد کند و قابلیت نهایی او، یک مینی گان قدرتمند است که همه اعضای تیم می‌توانند از آن استفاده کنند!

فصل ششم بازی Apex Legends به تازگی آغاز شده و هم‌اکنون به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه بازی مسخره ای