زد تی ای اکسون 20 5G

رنگبندی ZTE Axon 20 5G را در پوستر رسمی این گوشی ببینید

پس از انتشار نخستین رندر رسمی ZTE Axon 20 5G مقامات کمپانی چینی پوستر جدیدی را منتشر کرده‌اند که رنگبندی گوشی 5G زد تی ای اکسون 20 را نشان می‌دهد.

پیش‌تر رندر مشکی رنگ گوشی را دیده بودیم و حالا بر اساس تصویر زیر باید بنفش، طلایی و آبی روشن را نیز به رنگبندی ZTE Axon 20 5G اضافه کنیم. این پوستر یک بار دیگر وجود دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی را نیز در پشت دستگاه تایید می‌کند. همچنین می‌توانیم پنل جلوی آن را بهتر ببینیم که به لطف وجود دوربین زیر نمایشگر، فاقد هرگونه ناچ یا حفره است.

زد تی ای هنوز اطلاعات دیگری را درباره مشخصات فنی دستگاه بروز نداده؛ اما تاییدیه صادر شده  توسط رگولاتوری چین (TENAA) از وجود پنل اولد 6.92 اینچی با وضوح +FHD و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای خبر می‌دهد.

رنگبندی ZTE Axon 20 5G

ظاهرا اکسون 20 5G از یک تراشه هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد که می‌تواند اسنپدراگون 765G باشد. رم 12 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگ و سیستم عامل اندروید 10 دیگر مشخصات منتسب به آن محسوب می‌شوند.

انتظار می‌رود سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی را دوربین‌های 2 و 8 مگاپیکسلی همراهی کنند. دوربین سلفی درون صفحه‌ای نیز باید 32 مگاپیکسلی باشد. انرژی این مجموعه با یک باتری 4120 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

تاریخ رونمایی از زد تی ای اکسون 20 روز اول سپتامبر (11 شهریور) است؛ ولی شاید زد تی ای تا پیش از آن روز هم فهرست مشخصات این گوشی 5G را منتشر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. رنگ بنفش و هستم زیاد 😍😍😍😘

  2. اقا یه سوال چون زد تی ای هم متهم شده بود به جاسوسی الان این گوشی های زد تی ای سرویس های گوگل رو ندارن ؟؟؟
    اگه نداشته باشن سگ ایفون se به همشون میارزه

  3. طراحیش قشنگه شبیه نوا هفت پرو هست