حسینیه های مجازی

استقبال چشمگیر مردم از حسینیه های مجازی در ایام کرونا ؛ ریحانة‌الحسین رکورددار میزان تماشا

با همکاری اپراتورها و اپلیکیشن روبیکا، کاربران در ایام کرونا استقبال چشمگیری از حسینیه های مجازی و مراسم‌های مذهبی در این اپلیکیشن داشتند.

شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران همانند سایر کشورها روی سطح زندگی مردم تاثیر گذاشته است و تاحدودی شیوه زندگی آنها را تغییر داده است. از زمان شیوع گسترده کرونا به واسطه اطلاع‌رسانی‌های متعدد از طریق رسانه‌های ملی و شبکه‌های مجازی مردم به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را فراگرفته‌اند و در زندگی روزمره خود از آنها برای پیشگیری از ابتلا به کرونا استفاده می‌کنند. اکنون با توجه به این که مراسم‌های عبادی مذهبی مردم متقارن با کرونا شده است، بسیاری از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی قادر به حضور فیزیکی در مراسم‌های مذهبی نیستند و تمایل دارند به کمک بستر دیجیتال در این مراسم‌ها حضور پیدا کنند.

برگزاری پرشور حسینه های مجازی در اپلیکیشن روبیکا

در همین راستا اپراتورهای تلفن همراه با تمام ظرفیت خود با اپلیکیشن روبیکا همکاری ویژه‌ای را آغاز کردند تا به واسطه آن اینترنت مصرف‌کننده برای حضور در مراسم‌ها و اینترنت ارائه دهنده سرویس مجالس رایگان شود. از این رو با آماده‌سازی بستر مناسب، اخیرا با شروع ماه محرم استقبال مردم از حسینیه های مجازی در ایام کرونا به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است. در واقع طی شب‌های گذشته عزاداران حسینی با مراجعه به اپلیکیشن روبیکا می‌توانستند به صورت مجازی در مجالس صاحبان عزا حضور پیدا کنند.

هیئت ریحانة الحسین در روبیکا رکورددار بازدید شد

حسینیه های مجازی

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین آماده‌سازی بستر مناسب طی همکاری اپراتورها با اپلیکیشن روبیکا، تعداد زیادی از مردم به صورت مجازی در مجالس صاحبان عزا حضور پیدا می‌کنند که برخی از حسینه های مجازی توانستند از حیث بازدید رکورددار شوند.

حسینیه های مجازی

یکی از این حسینیه های مجازی، هیئت ریحانة الحسین است که مداح سرشناس، بنی فاطمه در آن حضور داشته، توانستند رکورد آنلاین 137 هزار بازدیدکننده یونیک و رکورد بازدید آفلاین حدود 1 میلیون بازدیدکننده را به ثبت برسانند.

کاربران اپلیکیشن روبیکا با مراجعه به صفحه مجالس صاحبان عزا می‌توانند جزئیات زمان شروع مراسم‌ها را مشاهده کرده و در زمان شروع مراسم‌ها، به صورت آنلاین در آنها حضور پیدا کنند.