جعبه گشایی آنر 9 ای

جعبه گشایی آنر 9 ای را در این ویدیو تماشا کنید + بررسی اولیه

در ویدیوی جعبه گشایی آنر 9 ای ضمن بررسی اولیه HONOR 9A ، محتویات درون جعبه گوشی را مشاهده کرده و در ادامه نگاهی به مشخصات و بخش‌های مختلف آن می‌اندازیم.

برند جوان و تازه نفس آنر در طول فعالیت خود گوشی‌های محبوبی را در بازار عرضه کرده است. این شرکت چینی در کمتر از یک دهه، گوشی‌های شناخته شده‌ای را در رده‌های مختلف قیمتی روانه بازار کرده و به خصوص در بازار کشورمان به فروش خوبی هم دست پیدا کرده است.

آنر 9 ای – HONOR 9A جدیدترین محصول این برند چینی برای بازار کشورمان است که در رده گوشی های اقتصادی آمده تا به فروش بسیار خوبی برسد. این گوشی میان رده، چندی پیش به صورت رسمی در ایران رونمایی شد و انتظار می‌رود با توجه به قیمت مناسبی که دارد، به موفقیت‌‌های زیادی دست پیدا کند. به نظر می‌رسد این گوشی با قیمت کمتر از 3 میلیون و 500 هزار تومان در ایران به فروش برسد. طراحی زیبا، مشخصات سخت افزاری خوب و دوربین راضی کننده و از همه مهم‌تر باتری پرظرفیت و بادوام از مشخصه‌های اصلی آنر 9A محسوب می‌شوند.

اما نکته‌ای که درباره این گوشی باید به آن اشاره کنیم، بخش نرم افزاری آن است. آنر 9 ای از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 10 بهره می‌برد، اما مانند سایر گوشی‌های جدید هواوی و آنر در آن خبری از GMS یا سرویس‌های گوگل مانند فروشگاه پلی استور نیست. هواوی و آنر در این مدت سعی کرده‌اند با ارائه سرویس‌های اختصاصی خود، کوچک‌ترین دردسری را برای کاربرانشان به وجود نیاورند.

پنل پشتی پلاستیکی، نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل، سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری مجیک یو آی 3.1، تراشه 12 نانومتری مدیاتک MT6762R هلیو پی 22، سه گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع eMMC 5.1 با امکان افزایش به وسیله کارت حافظه جانبی میکرو SDXC، دوربین سه گانه 13+5+2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، بلوتوث 5.0، درگاه میکرو یو اس بی 2.0، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 10 واتی و رنگ‌بندی مشکی، آبی و سبز از ویژگی‌ها و مشخصات آنر 9A به شمار می‌روند.

اکنون گوشی آنر 9 ای در اختیار گجت نیوز قرار گرفته و ما این گوشی جذاب را جعبه گشایی کرده‌ایم. این گوشی که به دست ما رسیده در رنگ آبی فیروزه‌ای است و درون جعبه آنر 9A علاوه بر خود گوشی می‌توانید سوزن خروج سیم کارت، دفترچه راهنما، قاب ژله‌ای شفاف، شارژر 10 واتی، کابل شارژ میکرو یو اس بی و یک هندزفری تو گوشی معمولی را پیدا کنید. در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی آنر 9 ای و بررسی اولیه بخش‌های مختلف این گوشی را در گجت تی وی مشاهده کنید. به زودی نیز بررسی کامل و مفصل این گوشی را در گجت نیوز منتشر خواهیم کرد.

ویدیوی جعبه گشایی آنر 9 ای