گوشی Gionee K3 Pro

گوشی Gionee K3 Pro با هلیو P60 و مکان عجیب سنسور اثر انگشت معرفی شد

گوشی Gionee K3 Pro امروز در چین معرفی شد و از مشخصات نرم افزاری و طراحی سخت افزاری عجیبی در کنار قیمت اقتصادی بهره می‌برد.

در حالی که تنها چند ماه تا پایان سال 2020 باقی مانده و گوگل در هفته‌های پیش رو دست به معرفی اندروید 11 خواهد زد، اما چینی‌ها ترجیح دادند بنا به دلایلی در گوشی Gionee K3 Pro از اندروید 9 پای (Pie) استفاده کنند. این تنها بخشی از مشخصات عجیب این اسمارت فون بوده و در طراحی ظاهری آن نیز موارد جدید و عجیبی به چشم می‌خورد.

گوشی Gionee K3 Pro

حالا به سنسور تشخیص اثر انگشت می‌رسیم. به تصویر بالا نگاه کنید و سعی کنید این حسگر را بیابید. اگر حدس شما گوشه سمت راست و پایین ماژول دوربین بوده باید بگوییم سنسور را به درستی پیدا کرده‌اید. پیش از این مکان‌های عجیب و غیرمتعارف زیادی برای گنجاندن این سنسور دیده بودیم، از لبه بدنه گرفته تا سنسورهای جدید زیر نمایشگر. اما قرارگیری این حسگر روی قاب پشتی و چسبیده به ماژول دوربین امری جدید بوده که آن را از تمامی گوشی‌های بازار متفاوت می‌کند.

بدین ترتیب کاربر برای باز کردن قفل دیوایس کار چندان راحتی نخواهد داشت و هر بار بایستی انگشتش را به نقطه بالایی گوشه پشتی برساند. این طراحی گرچه هوشمندانه است اما به کارگیری آن تجربه دلچسبی به همراه نخواهد داشت. گوشی Gionee K3 Pro مجهز به چیپ مدیاتک Helio P60 بوده که از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند و با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

گوشی Gionee K3 Pro

نمایشگر دستگاه قطر 6.53 اینچی با رزولوشن 720×1600 پیکسل (+HD) و پنل IPS دارد. طراحی ناچ قطره‌ای نیز در نمای جلویی دیده می‌شود که در آن سنسور دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی جا خوش کرده است. روی قاب پشتی سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته و دو سنسور دیگر به افزایش کیفیت تصاویر کمک خواهند کرد. متاسفانه اطلاعاتی درباره مشخصات دو سنسور دیگر در دست نیست.

Gionee برای K3 Pro باتری 4000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 10 واتی در نظر گرفته است. ابعاد این گوشی 164.3×77.6×9.7 میلی‌متر بوده و با گوشی چندان باریکی مواجه نیستیم. قیمت‌گذاری دیوایس برای نسخه رم 6 گیگابایتی 101 دلار خواهد بود و اگر بخواهید از 8 گیگابایت رم بهره بگیرید باید 129 دلار بپردازید. این گوشی در دو رنگ سبز و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خاك بر سر اين شركت بنجل ساز چينى بكنند گوشى مزخرف يكبارمصرف حيف پول كه بدى اين آشغال.

  2. اینا چه برندی هستن اشغال