ام وی ام ایکس 22 فیس لیفت

ام وی ام ایکس 22 فیس لیفت یا چری تیگو 3 معرفی شد

ام وی ام ایکس 22 فیس لیفت یا همان چری تیگو 3 ایکس پلاس معرفی شد. x22 جدید از لحاظ ظاهری به هیوندای کنا شباهت زیادی دارد. در ادامه با مشخصات این کراس اوور چینی آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی چری چین اخیرا از مدل فیس لیفت خودرو چری تیگو 3 ایکس با پسوند پلاس رونمایی کرد؛ البته این خودرو با نام ام وی ام ایکس 22 توسط مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود و مشتریان این کراس اوور کوچک چری را با این نام می‌شناسند. این خودرو چینی که نخستین بار در نمایشگاه پکن 2016 رونمایی شد، از همان سال در بازار چین و سایر کشورها به بازار عرضه شده و اکنون یک فیس لیفت میان‌دوره‌ای را تجربه می‌کند. ام وی ام ایکس 22 فیس لیفت یا همان چری تیگو 3 ایکس پلاس در کنار مدل فعلی خود تولید خواهد شد و تحت عنوان مدل جدیدی از این کراس اوور کوچک روانه بازار می‌شود.

مشخصات ام وی ام ایکس 22 فیس لیفت

ام وی ام ایکس 22 فیس لیفت

MVM X22 فیس لیفت یا همان چری تیگو 3 ایکس پلاس در بخش جلو و دماغه با تغییرات زیادی نسبت به قبل مواجه شده و اکنون در جلو شاهد یک جلوپنجره بزرگ‌تر و چراغ‌های دو قسمتی هستیم که مشابه هیوندای کنا است. البته استفاده از چنین جلوپنجره خاصی را قبلا در کراس اوورهای تیگو 7 و تیگو 5 ایکس نیز مشاهده کردیم. در بخش عقب شاهد تغییرات کمتری هستیم و طراحان فقط برای آن طرح جدید بخش پایینی سپر و مشکی شدن زه میانی را در نظر گرفتند.

ام وی ام ایکس 22 فیس لیفت

در کابین این کراس اوور چینی شاهد تغییرات چشمگیری هستیم که مواردی چون طراحی جدید داشبورد، دریچه‌های تهویه جدید، تریم باکیفیت‌تر و غربیلک فرمان جدید D شکل به عنوان مهم‌ترین تغییرات کابین محسوب می‌شوند. همچنین طراحان نمایشگر 8 اینچی قبلی سیستم اطلاعت سرگرمی را با یک مدل جدید 9 اینچی جایگزین کردند. از تجهیزات استاندارد این خودرو نیز می‌توان به دستیار پارک، ترمز پارک الکتریکی و ESP ساخت بوش اشاره کرد.

ام وی ام ایکس 22 فیس لیفت

بخش فنی MVM X22 فیس لیفت / چری تیگو 3 ایکس پلاس با تغییراتی همراه نبوده و این خودرو از همان موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 116 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن‌متر را تولید کند. همچنین در این مدل جدید شرکت چری یک گیربکس CVT جدید را با مدل 4 سرعت اتوماتیک جایگزین کرده است. طبق اعلام چری، این خودرو به تازگی وارد خطوط تولید شده و در سه ماهه پایانی سال 2020 در بازار چین به فروش خواهد رسید. قیمت این خودرو نسبت به مدل قبلی افزایش پیدا کرده و برای آن قیمت 49 هزار و 900 یوآن برابر با 7 هزار و 200 دلار پیش‌بینی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*