ویدیوی آیفون 12 پرو مکس

ویدیوی آیفون 12 پرو مکس لو رفت: به روزرسانی در نمایشگر و دوربین

ویدیوی آیفون 12 پرو مکس اپل فاش شده و علاوه بر مشخصات ظاهری، امکانات نرم افزاری و تغییرات سخت افزاری IPHONE 12 PRO MAX را نیز به تصویر کشیده است.

در حالی که روزهای زیادی تا معارفه رسمی آیفون 12 باقی نمانده شایعات حول این گوشی داغ‌تر شده‌اند و امروز با انتشار ویدیوی آیفون 12 پرو مکس بخشی از مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری دیوایس فاش شد. John Prosser یکی از فاش‌کنندگان معروف دنیای تکنولوژی بوده که ادعا می‌کند به نسخه پیش‌فروش این گوشی دسترسی داشته و از آن فیلم‌برداری کرده است.

یکی از شایعات زیاد شنیده شده درباره آیفون‌های جدید نمایشگر با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی است. در دو اسکرین شات تنظیمات مربوط به نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش با عنوان‌های «Enable high refresh rate» و «Enable adaptive refresh rate» به چشم می‌خورند و از رفرش ریت جدید نمایشگر حکایت دارند. برخی می‌گویند تنها آیفون 12 پرو و پرو مکس به نمایشگر 120 هرتزی مجهز خواهند شد و آیفون 12 و 12 پلاس از همان صفحه نمایش 60 هرتزی سابق برخوردار می‌شوند.

ویدیوی آیفون 12 پرو مکس

بر اساس این ویدیو شایعات مبنی بر کوچک‌تر شدن ناچ صفحه نمایش مردود می‌شوند، چرا که ابعاد ناچ هیچ تغییری به خود ندیده‌اند و دقیقا هم‌اندازه با آیفون 11 است. همچنین فیس آی دی نیز عملکرد سریع‌تر و بهتری خواهد داشت.

پنل آبی متالیک پشتی دستگاه سه حفره بزرگ داشته که برای ماژول دوربین طراحی شده است. اما به جز آن‌ها، سه حفره دیگر دیده می‌شوند که حفره کوچک بالایی مربوط به فلاش LED و کوچک‌ترین حفره پایینی مربوط به میکروفون خواهد بود. حفره متوسط پایینی محل قرارگیری سنسور LiDAR بوده که از آنچه در آیپد پرو دیده بودیم کوچک‌تر است. تنظیمات مرتبط با این سنسور نیز در اسکرین شات‌های بالا قابل مشاهده هستند.

ویدیوی آیفون 12 پرو مکس

طبق شایعات آیفون 12 پرو مکس مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی از نوع OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرازی خواهد بود. چیپست 5 نانومتری A14 Bionic نیز به عنوان قلب تپنده دیوایس انتخاب شده و در کنار 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128، 256 یا 512 گیگابایت فعالیت خواهد کرد. همچنین سیستم عامل iOS 14 به طور پیش‌فرض روی این گوشی نصب خواهد بود. دوربین دیوایس متشکل از سنسور 12 مگاپیکسلی عریض، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو و سنسور ToF خواهد بود. دوربین سلفی نیز رزولوشن 12 مگاپیکسلی خواهد داشت که زاویه دید عریض و ماژول 3 بعدی از ویژگی‌های آن برشمرده می‌شوند.

گفته می‌شود اپل آیفون 12 را روز 12 اکتبر معرفی خواهد کرد و در دهم سپتامبر ماه بعد از آیپد 8 با قیمت اقتصادی، آیپد پروی جدید و اپل واچ 6 رونمایی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*