بازی ارباب حلقه‌ها: گالوم

اولین تریلر بازی ارباب حلقه‌ها: گالوم را تماشا کنید

طرفداران آثار جی. آر. آر. تالکین، به زودی شاهد انتشار بازی ارباب حلقه‌ها: گالوم –  The Lords of the Rings: Gollum خواهند بود. تریلر معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

بازی ارباب حلقه‌ها: گالوم اثر جدید استودیوی دیدلیک اینترتینمنت ( Daedalic Entertainment) است که شایعات ساخت آن از مدت‌ها قبل شنیده می‌شد.

بازی گالوم، زندگی این شخصیت محبوب قبل از اتفاقات مجموعه ارباب حلقه‌ها را روایت می‌کند؛ دورانی که او هنوز یک حلقه در اختیار داشت. این پروژه در ماه مارس 2019 به صورت رسمی تایید شد و حالا با گذشت بیش از یک سال، شاهد رونمایی رسمی از آن هستیم.

در این تیزر تریلر، می‌توانید شخصیت اصلی بازی و محیط اطراف او را تنها برای لحظاتی مشاهده کنید. این تیزر همچنین نشان می‌دهد که دنیای بازی تا چه اندازه خطرناک و حتی ترسناک است. متاسفانه در این ویدیو، هیچ نشانه‌ای از گیم پلی بازی دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد برای تماشای آن باید حداقل چند ماه دیگر منتظر بمانیم.

تریلر بازی ارباب حلقه‌ها: گالوم

تا اینجا جزئیات نسبتا کمی از بازی منتشر شده اما می‌دانیم که گیم پلی بازی بر روی عناصر مخفی کاری پافشاری دارد و شما را تشویق می‌کند تا بازی را بدون مبارزه مستقیم به پایان برسانید. شما همچنین می‌توانید آیتم‌های مختلفی جمع آوری کنید و احتمالا با آن‌ها تجهیزات بهتری بسازید. علاوه بر این‌ها، سازندگان وعده داده‌اند که در طول داستان، متحدان خاصی نیز خواهید داشت اما هنوز نمی‌دانیم این متحدان چه کسانی هستند، شاید شخصیت‌های محبوب رمان‌های ارباب حلقه‌ها؟ باید منتظر ماند و دید.

بازی ارباب حلقه‌ها: گالوم هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما قرار است در سال 2021 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. به زودی جزئیات و ویدیوهای بیشتری از بازی منتشر خواهد شد که آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ارباب حلقه ها 😍😍

  2. گرافیک برای این نسل
    افتضاااااح…