تریلر جدید بازی Mafia

تریلر جدید بازی Mafia را تماشا کنید

در جریان رویداد آنلاین گیمزکام، از تریلر جدید بازی Mafia – مافیا رونمایی شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

تریلر جدید بازی Mafia نشان می‌دهد که اثر از نظر گرافیکی چه پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. مافیا با اینکه یک نسخه بازسازی محسوب می‌شود اما آن قدر تغییرات داشته که یک اثر کاملا جدید به نظر می‌رسد. 

قسمت اول مافیا یکی از خاطره انگیزترین بازی‌های ویدیویی تاریخ است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا نسخه بازسازی آن را تجربه کنند. این تریلر جدید یک بار دیگر بر روی جلوه‌های بصری جذاب بازی تمرکز دارد و گرافیک بالای آن را به رخ می‌کشد.

تریلر در بار سالیاری آغاز می‌شود، جایی که اعضای اصلی جلسه دارند تا در مورد یک مسئله مهم به گفتگو بپردازند: وفاداری. شما یک بار دیگر در نقش تامی آنجلو بازی می‌کنید، یک مهاجر که حالا در آمریکا راننده تاکسی شده است اما سرنوشت او را به یکی از اعضای برجسته مافیا تبدیل می‌کند.

در این ویدیو، صحنه‌های مختلفی از بازی و زندگی آنجلو نمایش داده شده است، از انجام کارهای خلاف تا رسیدن به یک زندگی ثروتمندانه. سالیاری حتی به آنجلو هشدار می‌دهد که اگر از قدرتی که دارد سوءاستفاده کند، پایانی خوشی در انتظار او نخواهد بود. تامی به او اطمینان می‌دهد که نیازی نیست نگران چیزی باشد و در نهایت سالیاری، ورود او به خانواده را تبریک می‌گوید. این تریلر را در ادامه تماشا کنید.  

 تریلر جدید بازی Mafia

تغییرات و پیشرفت‌های گرافیکی بازی نسبت به نسخه اصلی کاملا مشخص است و شخصیت‌ها حالا چهره واقعی‌تری دارند. این تریلر کوتاه همچنین نشان داد که سازندگان به جزئیات مختلف، توجه ویژه‌ای داشته‌اند، همانند حالات مختلف صورت تامی، نورپردازی، کیفیت تکسچرها و غیره. قسمت اول در سال 2002 منتشر شد و حالا بازگشت به آن دنیای خاطره انگیز و ملاقات دوباره با شخصیت‌های محبوب، برای بازی دوستان و طرفداران مجموعه اتفاق بزرگی محسوب می‌شود.

توسعه این بازی بر عهده استودیوی هنگر 13 (Hangar 13) بوده که بازی ناموفق مافیا 3 و همچنین نسخه بازسازی مافیا 2 را در کارنامه دارد که آن هم به توفیقی دست پیدا نکرد و حتی با اعتراض طرفداران رو به رو شد. با این حال، موفقیت این نسخه ریمستر می‌تواند ساخته شدن قسمت چهارم را تضمین کند اما سازندگان کار سختی در پیش دارند و اگر به میراث قسمت اول خدشه‌ای وارد شود، بدون شک پرونده این مجموعه بسته خواهد شد.

بازی Mafia در تاریخ 25 سپتامبر 2020 (4 مهر 1399) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. سازندگان اعلام کرده‌اند که که در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 ندارند اما اگر بازی پرفروش ظاهر شود، قطعا آن را برای نسل جدید کنسول‌ها را نیز منتشر می‌کنند.